- Katılım
- 13 Ağu 2010
- Mesajlar
- 631
Arkadaşlar merhaba,
Toplantılarda buluşan arkadaşlarımızın yaş ortalaması nedir acaba? Ben 42 yaşımdayım da çok ihtiyar kalırmıyım aranızda???
Yok yok kalmazsınız :cat::cherry:
Arkadaşlar merhaba,
Toplantılarda buluşan arkadaşlarımızın yaş ortalaması nedir acaba? Ben 42 yaşımdayım da çok ihtiyar kalırmıyım aranızda???
Herkese merhaba,
Foça da buluşma yaparsanız katılmak isterim.:mrgreen: Kış vakti İzmir'e gelmek biraz zor olur. Yaza kısmetse ben de katılmak isterim buluşmalara. Geziler için izin alabilirmiyim bilmiyorum ama o da olur ilerde inşallah.![]()
Bi kckprk orgnzsynu yapacaz çok yakında, Okanın CBF ini ıslatmadık daha![]()