Herkese merhabalar. Adım Kerim 17 yaşındayım. Denizcilik bölümünde gemi güverte (Lise) okuyorum. Forumu takip ediyordum fakat İZMİR-MT grubuna katılmak aklıma gelmemişti. Motor camiasına yeni katıldım desem doğrudur. 9. Sınıftan beri motor tecrübem olsa da kendi tarzım olan super sport (racing) a yeni geçiş yaptım. Ailemin desteği ile YZF R-125 aldım. Bu arada İzmir / Buca da ikamet ediyorum. Bundan sonra ki buluşmalara Allahın izniyle katılmayı planlıyorum müsait oldukça. Koruma kıyafetlerim şu anda tam değil. Aslında sadece deri ceketim eksik. O konuda da yardıma ihtiyacım var. Biraz pahalı olsa da Dainese düşünüyorum fakat istediğim modeli tam bulamadım, önerilerinizi bekliyorum (ayrıca motorum siyah renkte jantları ise altın sarısı renktedir.) Ayrıca Buca da olupta beraber takılabileceğim arkadaşlar , abiler veya ablalar var ise ben her zaman hazırım

Saygılar , Allaha emanet olun.