- Katılım
- 13 Ağu 2010
- Mesajlar
- 631
birisine izmirden yuva kurduk onada birini bulalım diyeceğim ama kendi modumuza faydamız yok ona nasıl olacak :queen:
:cherry::cat:
birisine izmirden yuva kurduk onada birini bulalım diyeceğim ama kendi modumuza faydamız yok ona nasıl olacak :queen:
Üzücü bir haber var arkadaşlar.
Haber biraz önce bana ulaştı.Maalesef Erdal Eraltın arkadaşımız bu gün motosikletiyle geçirdiği bir kaza sonucu vefat etmiş.Ahmetbeyli tarafında gerçekleşmiş kaza,söylentilere göre hakimiyet kaybı,yani herhangi bir araçla çarpışma sonucu olmamış.
Yarın yani pazartesi günü ikindi namazında Hamidiye Camiinden kaldırılacakmış cenazesi,müsait olup gitmek isteyen arkadaşların bilgisi olsun.
Cami Mithatpaşa meslek lisesi yanındaymış.
Havalar ısınınca kaza haberleri de gelmeye başladı,aman dikkatli olun arkadaşlar.
2 çocuk babası Erdal abiye Allahtan rahmet,yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Mekanı cennet olsun..
sevigili izmir mt eğirdir motofest için gidiş dönüş tarihlerini ayarlıcaz iliniz mt grubunda kiminle görüşmem en faydalı olur sizin ve bizim açımızda özelden veya normalden ileitişim bilgisi iletebilirmisiniz ....
iyi günler iyi sürüşler
http://maps.google.com/maps?oe=utf-...ocal_result&ct=image&resnum=4&ved=0CDEQnwIwAw
konaktan tarif bu şekilde :cat: