[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Üzücü bir haber var arkadaşlar.
Haber biraz önce bana ulaştı.Maalesef Erdal Eraltın arkadaşımız bu gün motosikletiyle geçirdiği bir kaza sonucu vefat etmiş.Ahmetbeyli tarafında gerçekleşmiş kaza,söylentilere göre hakimiyet kaybı,yani herhangi bir araçla çarpışma sonucu olmamış.

Yarın yani pazartesi günü ikindi namazında Hamidiye Camiinden kaldırılacakmış cenazesi,müsait olup gitmek isteyen arkadaşların bilgisi olsun.
Cami Mithatpaşa meslek lisesi yanındaymış.

Havalar ısınınca kaza haberleri de gelmeye başladı,aman dikkatli olun arkadaşlar.

2 çocuk babası Erdal abiye Allahtan rahmet,yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Mekanı cennet olsun..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
haberi aldık ayrıntıları öğrenirsek paylaşacağız. perşembe günü helikopter pistinde viraj çalışması yapıyordu bir öğrenciyle ALLAH TAKSİRATINI AFFETSİN
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır diliyorum.
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Üzücü bir haber var arkadaşlar.
Haber biraz önce bana ulaştı.Maalesef Erdal Eraltın arkadaşımız bu gün motosikletiyle geçirdiği bir kaza sonucu vefat etmiş.Ahmetbeyli tarafında gerçekleşmiş kaza,söylentilere göre hakimiyet kaybı,yani herhangi bir araçla çarpışma sonucu olmamış.

Yarın yani pazartesi günü ikindi namazında Hamidiye Camiinden kaldırılacakmış cenazesi,müsait olup gitmek isteyen arkadaşların bilgisi olsun.
Cami Mithatpaşa meslek lisesi yanındaymış.

Havalar ısınınca kaza haberleri de gelmeye başladı,aman dikkatli olun arkadaşlar.

2 çocuk babası Erdal abiye Allahtan rahmet,yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Mekanı cennet olsun..

Merhaba Tuncer ABİ.Berkay ben Gökalp'ten öğrendim bende çok üzüldüm...Bugün katılamayacağım sizlere Allah rahmet eylesin.Gerçekten çok üzücü bir olay..Başımız sağolsun.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun... Motosiklette özellikle ölümlü kazalara karşı çok üzülüyorum herkes lütfen iki teker üstünde çevresiyle iletişimini kesmeden yol alsın başka üzücü haberler duymayalım...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Denizli mt ailesi olarak allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun .....
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Haberi duyunca bende çok üzüldüm kendisine ALLAH dan rahmet,kederli ailesine sabırlar diliyorum.Demek geçem perşembe günü helikopter pistinde viraj çalışması yapan arkadaş.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cenazeyi defnettik.... Uzun bir kortej eşliğinde YELKİ köyü mezarlığına kadar son yolculuğuna uğurladık....

Allah rahmet eylesin... Yakınlarına sabırlar diliyorum... Ruhu şaad olsun...:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin sağlığın nasıl oldu OKRAM özletme kendini bir çayımızı içmeye gel :rendeer: söz yanında tütün mamulu tüketmeyiz yada zaten açık havadayız :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
8 mart kader ortağım.:queen:

Yokuş aşağı frensiz iniyoruz, bi düzlük denk gelirse soluklanacağız.
Nasip....:pr::pr::pr:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sevigili izmir mt eğirdir motofest için gidiş dönüş tarihlerini ayarlıcaz iliniz mt grubunda kiminle görüşmem en faydalı olur sizin ve bizim açımızda özelden veya normalden ileitişim bilgisi iletebilirmisiniz ....



iyi günler iyi sürüşler
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sevigili izmir mt eğirdir motofest için gidiş dönüş tarihlerini ayarlıcaz iliniz mt grubunda kiminle görüşmem en faydalı olur sizin ve bizim açımızda özelden veya normalden ileitişim bilgisi iletebilirmisiniz ....

iyi günler iyi sürüşler

gurup toplantımızda bu konuyu ele aldık. şuan itibarıyle katılımcı olamıyoruz :pale: izmirden yıllardır yaptığımız ankara,kütahya,uşak ve afyon illerinin birlikte düzenlediği BÜYÜK OTURAK gezimiz var.tarih çatışmasından ötürü sizlere iyi yolculuklar diliyor resimlerinizi ve paylaşımlarınızı bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Perşembe günleri yapılan semaver toplantısının yerini harita üzerinde gösterebilir miyiz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst