- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 702
Valla yurek ister, üsküdar caycısındayken garson espri yapıp bi cay fazla var abi dedi, cesi de camları indirtme bana dedi...
ömerağa ya gittik, tav oldu, ıstakaları, masaları devirdi.. dagıttı... yani kaskı ve korumalıkları takıp oyle oturcan masaya:mrgreen:
desene HIZLICESİm hızını alamamış :queen::queen::queen::queen:
ben ona bi gaz veririm ortak oluruz be rakipken bile anlamazsınız :queen::queen::queen:
sercan beni yanlış tanıtıyon kardeşim öyle yaparsan kimse sellamda vermez artık bize bunlar şidetten hoşlanıyorlar diye :queen::queen:
kadri abi senide bekleriz başımız üstünde yerin var ama sercan biraz azmanlık yapıyor haberin olsun çamur yapıyor anlıcağın:queen::queen:
ne demek kardeşim benim
gönlünüzde yerim olsun bana yeter :rendeer:
sen meraklanma sercan efendi bilmiyo benim nasıl PSİKOPAT olduğumu:queen::queen:
bi yol WALLACE ye sorsun da öğrensin:queen::queen::queen:
Son düzenleme: