[İzmir - MT]

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Valla yurek ister, üsküdar caycısındayken garson espri yapıp bi cay fazla var abi dedi, cesi de camları indirtme bana dedi...

ömerağa ya gittik, tav oldu, ıstakaları, masaları devirdi.. dagıttı... yani kaskı ve korumalıkları takıp oyle oturcan masaya:mrgreen:


desene HIZLICESİm hızını alamamış :queen::queen::queen::queen:

ben ona bi gaz veririm ortak oluruz be rakipken bile anlamazsınız :queen::queen::queen:

sercan beni yanlış tanıtıyon kardeşim öyle yaparsan kimse sellamda vermez artık bize bunlar şidetten hoşlanıyorlar diye :queen::queen:

kadri abi senide bekleriz başımız üstünde yerin var ama sercan biraz azmanlık yapıyor haberin olsun çamur yapıyor anlıcağın:queen::queen:

ne demek kardeşim benim :)
gönlünüzde yerim olsun bana yeter :rendeer:

sen meraklanma sercan efendi bilmiyo benim nasıl PSİKOPAT olduğumu:queen::queen:

bi yol WALLACE ye sorsun da öğrensin:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
helal sana kadri baba sercan duy bunları sakın bulaşma oyunda yanlış yapıyım deme çamurcu sercan ne olcak :mrgreen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
etiketler:
yagmur, çamur, aöf sınav, biraz uyku, hızlı cesi, chatkut, karmacoma, asfalt, agladı, kordon, çay, üsküdar, nargile, rus, ömerağa, okey, kesişme, bakışma, okey, patlama, elde, özsüt, ekmek kadayıfı, kaymak, ters yön, polis, üfleme, 0... yagmur,uyku, ev...

Bu guzel aksam bulusması icin tesekur ederim... inadına inadına ters yonde yakalandık polise, Allah tan karmacoma nın muhendis tavrı vardı, jartiyerini de gosterince ceza yemedik:)

Aykut cum yagmurda yaşta geldin sagolasın, nasıl taşladım seni:p

Mıstık, naber len?:p seni arabayla beklerken, tek teker geldin:) e e e yagmur vız gelir sana...

Hızlı cesi, tatlılar icin sagolasın, bi daha tekrarlıyalım, yine senden olsun...
bi de abi, yagmurlu hava da niye yıkatıyon sen o motoru:queen:


herkese bol muhabbetli haftalar diliyorum...

Hafta ici okey oynamak isteyen varsa, carsamba ya da persembe olabilir, saat 7 civarı bi liste yapalım... kordon da muhabbet ve manzara iyi oluyor...

olm topic açsaydın keşke bu ne böle beğenmedim:queen:
bu haftasonu motorun ve benim yediğim yağmurla konya ovası sulanır valla :queen:
tüm yorgunluğa rağmen sizi kıramadım geldim, gerçi gelmemde h.sonu yoğunluğundan dolayı sercanı bi kaç kez ekmek zorunda olmam da vardı ama olsun....gelip kendimizi affettirdik dimi kerdeşim :rendeer:
haftaiçi oynayalım yine okey ben sercandan sonra otururum şimdiden söyleyim...adam iyi niyetli ne lazım olursa çekinmeden atıyo:queen:
herkese iyi haftalar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hade geleneği bozmayalım ve iyi haftalar zincirine biz de katılalım.:)
İyi haftalarrrrrr
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ayy bugun amma sessiz herkez.. iyi haftalar dilemekten başka bişi olmadı :mrgreen: ekşın lazım yahu :p topic dip yaptı:bounce: bu arada cüneyt(csalgin) arkadaşımızın ben polis haftasını en içten dileklerimle kutluyorum :rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
keşke dün hava bugun ki gibi olsaydı da rahat rahat gezebilseydik
Resmen nefes aldırmadı yaa tıkıldım kaldım evde
umarım bu pazar yağmur yagmaz da rahat rahat gezeriz :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
29
Benim Şahin'i satsam hayırlısıyla alıcam bi crusier idareliğinden yetti 1.5 yıldır dayandığım motorsuzluğa yaw utanmasam bisiklet alıp binicem o dereceyim yani :queen:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
29
Sağolasın Arap Kadri :)

İzmir'de FYM - FY250 modelini satan bir bayisi falan varsa bana internet sitesini yada telefon numarasını ulaştırırsa çok memnun olurum arkadşalar...
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
asimile dert etme o kadar yaaa....olacak nasıl olsa bir gün motorun....stres yapma...sonuçta izmir mt senin yanında.....relax
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst