selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.
Aramıza hoşgeldiniz:cat: Toplantılara bekleriz..
Lodos seni ben nasıl olsa tekrar elime geçiririm. Seni bu defa ne altınbaş nede kulup kurtaramaz haberin olsun. Dedenin beli kambur ,elinde bastonu olur ve sen bana iftiraların en büyüğünü atıyorsun . :wiinkk: Ben bu yaşımla aranızda olmaktan ve birçoğunuzun yapamadığını yada yapmaya cesaret edemediğini yapmaktan gurur duyuyorum. Tatlısu motorcuları sizi:queen:
Sende belden aşağı çalışmışsın Rahmi abi

Sen kendini lodos la bir mi tutuyorsun,karşılaştırma yapmana bile gerek yok,bu grupta kimse senin eline su dökemez :wiinkk:
Dün için tekrar teşekkürler,çok güzeldi herşey,Semra ablamında ellerine sağlık,zahmet verdim kusuruma bakmasın..:rendeer:
ü
Yaaaa... Dimi..... :joker::joker::joker::joker:
İnsan aşık olmak da ister şimdi..... :cherry::cherry:
Ben aşık olmak değil kuru olmak istiyorum(pilav üstü kuru değil)

Yağmurda 200 km yi buldum yine dünden bu güne..
Gerçi aşık da olursak ikisi de aradan çıkar,yağmurda da sürdüğümüz için sırılsıklam aşık oluruz

:joker:
Mağara buluşması çok güzeldi,emeği geçen ve gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese teşekkürler:wiinkk:
Herkese iyi pazarlar,çalışanlara kolay gele..