[İzmir - MT]

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Alper abinin hiçbiyerde olmayan görüntülerini buldum geceden :queen::queen:

captaincavemankopyatl4.jpg

(Gelen tepkiye göre silinme hakkı Alper abidedir:p)

::123434::::123434::::123434::::123434::::123434::::123434::
yannışmı görüyom :cyclopsan:cyclopsan


drinsu HOŞGELDİN :rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
tüm arkadaşlara selam hoş bulduk hayırlı haftasonu tatili dilegiyle elbette toplantılarınıza katılıp tüm arkadaşlarla tanışıçaz hoşçakalın saygılar. ::xs22::
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
tüm arkadaşlara selam hoş bulduk hayırlı haftasonu tatili dilegiyle elbette toplantılarınıza katılıp tüm arkadaşlarla tanışıçaz hoşçakalın saygılar. ::xs22::

hoşgeldin M.T ailesine çok dikkat et benden sana tavsiye bu m.t ciler varya insanı HASTA ediyorlar.eeeeeeeeee tadavisi için gerekli olan panzehirde onlarda.her cuma gelip toplantılara gelip aşını vurulacaksın ve OOOOHHHH DİYECEKSİN .gelecek haptayıda iple çekeceksin yani BAGIMLI olacaksın:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
hoşgeldin M.T ailesine çok dikkat et benden sana tavsiye bu m.t ciler varya insanı HASTA ediyorlar.eeeeeeeeee tadavisi için gerekli olan panzehirde onlarda.her cuma gelip toplantılara gelip aşını vurulacaksın ve OOOOHHHH DİYECEKSİN .gelecek haptayıda iple çekeceksin yani BAGIMLI olacaksın:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

eh neyapalım artık bizde ilk aşımızı vuruluruz hayırlısınla pilavdan dönenin kaşıgı kırılsın misali
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yarın bir yağmur gezisi yapmak lazım MONTLAR ve ELDİVENLER bir yıkansın nisan yağmurunda :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gidenlerin önünü kesmeyelim benimkilerde temiz ama yarın gideceklere bakalım ne kadar temiz :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz dün yıkadık ( dağda çamurla ) yarın kurusun bakalım :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.

Aramıza hoşgeldiniz:cat: Toplantılara bekleriz..

Lodos seni ben nasıl olsa tekrar elime geçiririm. Seni bu defa ne altınbaş nede kulup kurtaramaz haberin olsun. Dedenin beli kambur ,elinde bastonu olur ve sen bana iftiraların en büyüğünü atıyorsun . :wiinkk: Ben bu yaşımla aranızda olmaktan ve birçoğunuzun yapamadığını yada yapmaya cesaret edemediğini yapmaktan gurur duyuyorum. Tatlısu motorcuları sizi:queen:

Sende belden aşağı çalışmışsın Rahmi abi :p Sen kendini lodos la bir mi tutuyorsun,karşılaştırma yapmana bile gerek yok,bu grupta kimse senin eline su dökemez :wiinkk:
Dün için tekrar teşekkürler,çok güzeldi herşey,Semra ablamında ellerine sağlık,zahmet verdim kusuruma bakmasın..:rendeer:

ü

Yaaaa... Dimi..... :joker::joker::joker::joker:

İnsan aşık olmak da ister şimdi..... :cherry::cherry:

Ben aşık olmak değil kuru olmak istiyorum(pilav üstü kuru değil) :p Yağmurda 200 km yi buldum yine dünden bu güne..
Gerçi aşık da olursak ikisi de aradan çıkar,yağmurda da sürdüğümüz için sırılsıklam aşık oluruz :p :joker:



Mağara buluşması çok güzeldi,emeği geçen ve gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese teşekkürler:wiinkk:


Herkese iyi pazarlar,çalışanlara kolay gele..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hava güneşlendi yahu :bounce: şeytan kanıma giriyor şöyle martıya giidp bi balıkmı yesem ne :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst