[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
len o bi onceki geceydi... yani sizle takıldıgımız gece.. bu gece de Narlıderedeki arkadaslarla okey muhabbetine kactık... iste kolpa bana bu mesajı yazdıktan bi gun sonra yine aynı seyi yaptı... yoksa kolpa beni sevmiyor mu? sevmiyorsa bi daha kandil ve bayram sms i atmıyacam.. ona gore...

kolpa, ben mi Tarık mı?:queen:

sorsaydın bi naptınız diye:silent:
tiyatroya gittik gittik olm akm de sana gelmezdi pek ondan haber etmedim :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sorsaydın bi naptınız diye:silent:
tiyatroya gittik gittik olm akm de sana gelmezdi pek ondan haber etmedim :queen::queen::queen:


iyi de ben sizi otoparkta bira icerken gordum... Yalan mı?:queen: Yalansa yalan de.. Kolpalık yapma bana.. ben miss kolpa degilim senin kolpalıklarını yemem, beni uyutamassın:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
iyi de ben sizi otoparkta bira icerken gordum... Yalan mı?:queen: Yalansa yalan de.. Kolpalık yapma bana.. ben miss kolpa degilim senin kolpalıklarını yemem, beni uyutamassın:queen:

otoparkta bira mı? ciddi misin? izmird eo kadar içilecek yer varken otopark yakışmamış
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iyi de ben sizi otoparkta bira icerken gordum... Yalan mı?:queen: Yalansa yalan de.. Kolpalık yapma bana.. ben miss kolpa degilim senin kolpalıklarını yemem, beni uyutamassın:queen:

muro uğraşma kolpa ailesiyle bak senin yüzünden biraya vurdular kendilerini:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
RR lerin ikinci elleri 3.000 civarından başlıyor, bu FY250'nin sfırından bulabilirsem, bunların anahtar teslim fiyatları 3.000 ytl civarıymış ikinci elleri 2.500ytl den başlıyor ama İzmir'de satan yok... ayrıca abi bunların garanti, servis, bakım Suzuki sorumluluğunda ve Suzuki sevislerinde yaptırıyorsun... Şahsen böyle bir fırsat varken gidip te kanuni ramzey alacağıma Suzuki güvencesinde olan bu motordan alırım daha mantıklı.. Bilmiyorum ne kadar doğru düşünüyorum... Gerçi hoş 1 sezon binicem ama kafam ağrımasın istiyorum..
İlla güvence diyorsan sağlam olsun diyorsan Rebel al... Bizim sitede @fo adlı üye satıyordu..Honda en azından... Sağlam makina... :cat::cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
otoparkta bira mı? ciddi misin? izmird eo kadar içilecek yer varken otopark yakışmamış
yaratıcı degiller, biz olmayınca olmuyor demek:queen:

çim kaplı parklar daha uygun dimi hocam :queen::queen:
sen de iyi alıştın hocam, gecen pazartesi gecesi çimlere iyi yayılmıştın:mrgreen:

muro uğraşma kolpa ailesiyle bak senin yüzünden biraya vurdular kendilerini:queen:
bana muro deme, git hızlı cesi 2 ye de:mrgreen: adamlar ben nereye gittiklerini gormeyeyim diye heryeri deniyorlar.. bunlar beni sevmiyor galiba, daha yeni anladım...

yalana bak madem gördün gelseydin ya yanımıza ??
:bounce:
ilk once ben sordum. otoparktamıydın degilmiydin?

ya gelecektim ama moskovadan arkadaslar vardı yanımda, simdi miss kolpa bi sey yapmasın dedim onlara.. tırstım gelemedim... biz crown plaza da en ustteki lamboz bardaydık, canlı muzik dinlerken sizi izliyorduk:queen:

kesinlikle çayır çimen olmalı ve hatta denizin de yakınlarındaysa tam süper olur



ya ne uğraşması. ben bişey demedim ki. onların içesi var demekki

wallace, çimlerde icince bi de deniz kıyısında olunca arap kadri tehlikeli oluyor bazen.. çalıların arasında.. anladınız siz onu:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaratıcı degiller, biz olmayınca olmuyor demek:queen:


wallace, çimlerde icince bi de deniz kıyısında olunca arap kadri tehlikeli oluyor bazen.. çalıların arasında.. anladınız siz onu:queen:

valla ben çok çimenlikte takıldım ama bi tehlike göremedim. hayırdır nedir seni korkutan bu konuda??:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
wallace, çimlerde icince bi de deniz kıyısında olunca arap kadri tehlikeli oluyor bazen.. çalıların arasında.. anladınız siz onu:queen:


beni ZAN altında bırakmaaa:farao::farao:

ordaki herkes gördü biliyooooo
çalıların arasında senin açtığın yoldan ilerledim beeen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Sercan sen ne muzursun yaaaa . Senin nickini değiştirmek lazım , muzur çocuk olsun yada arapçası (veledi muzur) denilir heralde dur sen Gülşen kızım gelir nasıl olsa ben yapacağımı biliyorum:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Sercan sen ne muzursun yaaaa . Senin nickini değiştirmek lazım , muzur çocuk olsun yada arapçası (veledi muzur) denilir heralde dur sen Gülşen kızım gelir nasıl olsa ben yapacağımı biliyorum:mrgreen:

yenge gelsin herkes eteğindeki taşları dökecek zaten:p
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
arkadaslar merhaba...ben yan komsunuz tekırdağ MT'den hüseyin...
ya bu izmirde mavi beyaz bi DR650 var 2002 model sanırım...o motoru almayı dusunuyorum..o motorun sahibi bu siteye uye mı yada o motoru gorenınız bileniniz var mı...almayı dusunuyorum..bana iyi yada kotu ne varsa bilgi verebilirmisiniz...
şimdiden hepinize tesekkurler...
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
arkadaslar merhaba...ben yan komsunuz tekırdağ MT'den hüseyin...
ya bu izmirde mavi beyaz bi DR650 var 2002 model sanırım...o motoru almayı dusunuyorum..o motorun sahibi bu siteye uye mı yada o motoru gorenınız bileniniz var mı...almayı dusunuyorum..bana iyi yada kotu ne varsa bilgi verebilirmisiniz...
şimdiden hepinize tesekkurler...

kardeş APV 41 bakarız diyorsa sen merak etme kardeş cengiz abimiz sana her konuda yardımcı olur.çünkü o UZMAN,dır aynı zamanda yardım sever.hayırlısı olsun

Bu aralar motor hırsızlığı çooook arttı...Bakalım ne yapacağız?Adamlar çaldıkları motoru yine sahiplerine satıyorlar..Acaip bir durum işte.Kimse ses çıkaramıyor.

sıkarsın diz kapagına bir daha kimsenin motorunu çalamazlar:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
41
forrap hayırlı teskereler kardesım. seni cok özlucez

cengiz abi nslsın ben sami. shad 37 çantayı aldınmı abi bp den
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst