- Katılım
- 2 Mar 2007
- Mesajlar
- 870
len o bi onceki geceydi... yani sizle takıldıgımız gece.. bu gece de Narlıderedeki arkadaslarla okey muhabbetine kactık... iste kolpa bana bu mesajı yazdıktan bi gun sonra yine aynı seyi yaptı... yoksa kolpa beni sevmiyor mu? sevmiyorsa bi daha kandil ve bayram sms i atmıyacam.. ona gore...
kolpa, ben mi Tarık mı?:queen:
sorsaydın bi naptınız diye:silent:
tiyatroya gittik gittik olm akm de sana gelmezdi pek ondan haber etmedim :queen::queen::queen: