Al Bendende bir iyi haftalar olsun
Bu arada Kovboy kasabaya geri donuyor
tüm polislerin haftası kutlu olsun en çok csalgın ona ayrıca dileklerimi iletiyorum :mrgreen:
sen o cbf 500 ile gruba gel bende senin bacaklarını kırayım DELİ ETME BENİr:
al bir ybr yada cbr süslü mobilet takıl bize :queen:
Al Bendende bir iyi haftalar olsun
Bu arada Kovboy kasabaya geri donuyor
tüh yaa bizde inciraltındaydık keşken haberleşseymişik
Bu aralar motor hırsızlığı çooook arttı...Bakalım ne yapacağız?Adamlar çaldıkları motoru yine sahiplerine satıyorlar..Acaip bir durum işte.Kimse ses çıkaramıyor.
yukardaki msja moto guetta flood koruması :cherry:
slm mıllet can sıkıntısını gıdermek ıcın bı cozumu olan varmı![]()
Var, biliyom..... :cherry::cherry::cherry:
Var, biliyom..... :cherry::cherry::cherry:
slm mıllet can sıkıntısını gıdermek ıcın bı cozumu olan varmı![]()
Var, biliyom..... :cherry::cherry::cherry:
Abi bana da yardımcı olursan çok sevinirim bi ufak vodka devirdim ayıptır söylemesi ama hala içim daralıyor bi acaibim yine....
Suzuki Fy250 leri getirmeyi durdurmuş meğerbenim iş yattı yine..
Fym250 demek istiyorsun sanırım.....
Onun yerine ondan daha sağlam olan RR ler var.... Ondan al... Hem daha heybetli makina.... :cat::cat:
al benden de o kadar...:queen::queen::queen: