[İzmir - MT]

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ya millet durup dururken canım sıkıldı karşı komşumuzun motosunu çalmışlar.:pr: Ya bu nasıl bir cesarettir :pr:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Bu aralar motor hırsızlığı çooook arttı...Bakalım ne yapacağız?Adamlar çaldıkları motoru yine sahiplerine satıyorlar..Acaip bir durum işte.Kimse ses çıkaramıyor.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
tüm polislerin haftası kutlu olsun en çok csalgın ona ayrıca dileklerimi iletiyorum :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar aramızda kalsın,

gece 12 gibi arkadaslarla inciraltından donuyorduk, yolda Erdem i gordum... gazlarken muhabbet ettik yol ustu, meger Kolpa, Tarık falan takılmıslar yine...

Kolpa cım... canımmm.. kardeşimmmmmmmmmm:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yukardaki msja moto guetta flood koruması :cherry:

len o bi onceki geceydi... yani sizle takıldıgımız gece.. bu gece de Narlıderedeki arkadaslarla okey muhabbetine kactık... iste kolpa bana bu mesajı yazdıktan bi gun sonra yine aynı seyi yaptı... yoksa kolpa beni sevmiyor mu? sevmiyorsa bi daha kandil ve bayram sms i atmıyacam.. ona gore...

kolpa, ben mi Tarık mı?:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
uleyn biliyom dün olduğunu, dün keşke diyo bu gün yine gidiyo,

neyse uzatma bizi yan masada farketmediler sanıyoduk, şimdi bide görmüşlerse çok fena olur :p :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi bana da yardımcı olursan çok sevinirim bi ufak vodka devirdim ayıptır söylemesi ama hala içim daralıyor bi acaibim yine....
Suzuki Fy250 leri getirmeyi durdurmuş meğer :( benim iş yattı yine..

Fym250 demek istiyorsun sanırım.....

Onun yerine ondan daha sağlam olan RR ler var.... Ondan al... Hem daha heybetli makina.... :cat::cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
29
Fym250 demek istiyorsun sanırım.....

Onun yerine ondan daha sağlam olan RR ler var.... Ondan al... Hem daha heybetli makina.... :cat::cat:

RR lerin ikinci elleri 3.000 civarından başlıyor, bu FY250'nin sfırından bulabilirsem, bunların anahtar teslim fiyatları 3.000 ytl civarıymış ikinci elleri 2.500ytl den başlıyor ama İzmir'de satan yok... ayrıca abi bunların garanti, servis, bakım Suzuki sorumluluğunda ve Suzuki sevislerinde yaptırıyorsun... Şahsen böyle bir fırsat varken gidip te kanuni ramzey alacağıma Suzuki güvencesinde olan bu motordan alırım daha mantıklı.. Bilmiyorum ne kadar doğru düşünüyorum... Gerçi hoş 1 sezon binicem ama kafam ağrımasın istiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst