[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yeniyim ben hızlıcesi kısmetse toplantılara gelcem yakında...saol ilgin için :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizim oğlan, ne kadar aykuta benziyor bu ya, gelsin tanışalım :p gençlere taze kan olsun ( tavşan kanı ) :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aykut iyi adamdır toplantılara gelir önemli işi yoksa, ama şu chatkutla bi tanışamadık,
ordan çat çut yazıyo ama bi teşrif etmedi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
pierzig kardeşim biz yokuz toplantıda :silent:

Bende dikkat ettim demekki hepsi bi rüyamışş :queen::queen:

LANgırt partisinide kaçırdık erken gitmek icap etti yoksa kaçarmıydı yaw bu yüz ifadesi

imgp4987le1.jpg


küçükemrah.gif:queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
aykut kim abicim ben bu alemde bi chatkut bilirim yakında gelcem toplantıya tanırsınız kısmetse...olmazsa bi king çevirelim karmacoma bilmeyen varsa öğreitiriz öğrenemezse açık ihale oynarız :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olm ne varmış yüz ifademde.....

Çatır çatır yendik ....
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Vayy be çok şey kaçırmışız :salut:

Ceketleri aldık motora binemiyoruz :cherry: Şaka bi yana işyerimdeki mesai saatlerinin değişmesi nedeniyle aranıza katılamadım umarım birdahaki toplantıda görüşürüz..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vayy be çok şey kaçırmışız :salut:

Ceketleri aldık motora binemiyoruz :cherry: Şaka bi yana işyerimdeki mesai saatlerinin değişmesi nedeniyle aranıza katılamadım umarım birdahaki toplantıda görüşürüz..

Yaw tamam istemiyoz kolaları..Gelin artık.... Korkmayın tamam.....:queen::queen:

Ama size ceza ...Fıstıklar sizden......:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
İyiki bir gece erken yatayım dedim.Topicte 7.4 şiddetinde sallanma olmuş maşallah.Patlatmışsınız topici :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İncir altına gelmek isteyen olursa gelsin...Saat 5 gibi ordayız....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gitmesen şaşardım zaten :mrgreen: sen gitmezsen bunlar çay içmezler, yazık olur sonra :) bizde az önce muratın zinciri değiştirdik çaylarımızı içtik, murat evine gitti , dedesiyle balık yiyecekmiş sonra belki dedesini OZZ a götürecekmiş :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende bi gezindim geldim...ilk buluşmama gittim bi kaç arkadaşla tanıştım çok sevimli insanlar:queen: bu haftada kısmetse ilk toplantıma gelcem...alper abi diye biriyle tanıştım toplantıya gel çok daha sevimli arkadaşlar var dedi bakalım cumaya kısmetse gelirim:rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
bende bi gezindim geldim...ilk buluşmama gittim bi kaç arkadaşla tanıştım çok sevimli insanlar:queen: bu haftada kısmetse ilk toplantıma gelcem...alper abi diye biriyle tanıştım toplantıya gel çok daha sevimli arkadaşlar var dedi bakalım cumaya kısmetse gelirim:rendeer:

ewet bende bu akşam chatkut arkadaşımızla tanışma fırsatını yakaladım artık kendisini tüm toplantı ve etkinliklerde görmek isteriz, katılımcı ve kalıcı olman dileklerimle...aramıza hoşgeldinnn....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ewet bende bu akşam chatkut arkadaşımızla tanışma fırsatını yakaladım artık kendisini tüm toplantı ve etkinliklerde görmek isteriz, katılımcı ve kalıcı olman dileklerimle...aramıza hoşgeldinnn....:queen::queen::queen::queen:

Bende tanıştım çatkut la.... Kendisi baya iki ayaklı iki kulaklı iki gözlü bişey.... Sanıldığı kadar diilmiş....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst