[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
arkadaşlar yolunuz çanakkale ye düşerse bekleriz...bizler hakkında isteyen admin suculhanter dan bilgi alabilir ....iyi çekilde misafir ağırlarız bırakın marmaris muğla falan çanakkale daha yakın sizlere:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
arkadaşlar yolunuz çanakkale ye düşerse bekleriz...bizler hakkında isteyen admin suculhanter dan bilgi alabilir ....iyi çekilde misafir ağırlarız bırakın marmaris muğla falan çanakkale daha yakın sizlere:queen:

Seve seve geliriz,önümüzdeki yaz rotamızda varsınız :cat:Büyük bir buluşma planlama düşüncem var zaten,ortalarda herkesin katılacağı bir şey.
Yalnız admin suculhanter kim:p Sucu Mustafa var bizim burada onun tanıdığı mı yoksa :p Suculhanter,otcul gibi olmuş :)

Geyik yapıyorum aman diyim alınma :) Topicdeki mesajları okuduysan ne kadar geyiksever bir grup olduğumuzu görürsün :wiinkk:

Görüşmek üzere..
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
17
herkes yollara düştü galiba terasa doğru :cyclopsan

çanakkaleye gitmeyi istiyorum böle bi gezi gibi bişi olsa çok iyi olur. ama önce motoru değiştirmem lazım.yaza kadar oda olucak inşallah :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Biraz önce teras cafenin önünden geçerken önünde bir v-storm duruyordu.Acaba halaoglu olabilirmiki :silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Offff canım sıkıldı evde.Ben çıkıyorum.Gidip birazcık bardak çalışayım terasta :queen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
bir hafta sonra ancaaa yüklenir diyenlere :) ;

resim061wg0.jpg

resim060pc8.jpg

resim062pv0.jpg

resim063zr7.jpg

resim066uh1.jpg

resim067id3.jpg

resim068bh6.jpg

resim069qr4.jpg

resim072jq8.jpg

resim073nf9.jpg

resim074ad6.jpg

resim075jz9.jpg

resim076jc3.jpg

resim078dt8.jpg

resim079hl8.jpg

resim081eo9.jpg


işte "TABU" :)

resim082su7.jpg

resim083mx2.jpg
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
@alp_tunay,@extreme1925
Motorunuz dert görmeye.Beni bıraktınızz sağolsunn :rendeer:
@kumita45
Kesene bereket:)
@miss kolpa
Fotolar için sağolll bu arada:)
Alper abile beraber az daha bi minübüsçüden bütün motorcuların hıncını çıkaracaktık kafeye giderken :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
MissKolpa Utandırdın bak şimdi beni...::blushani. Nereye saklansam ki?...::utangac:::utangac:::utangac:

Fotolar için teşekkür.....:rendeer::rendeer:

Pierzig cim olm ne önemi var... Çıkışta neden yoktun neden kaçtın?..Götürücektim ya seni.....

Fıstık partisi için davuta teşekkür.......

Şeker getirip gittiği için de Forrapa teşekkür....

Güzel bir geceydi... Gene çok eğlendik....

Herkese teşekkür...........
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
gece 11 de döndüm yorgunluktan çıkamadım güzel bi toplantı olmuş yine :)
o fıstıklar ne yaw yeni bir oyunmu her hafta bir oyun keşfediyosunuz maşaallah :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bu hafta fıstıklı tabu oynadık :p Haftayada karamelli tabu oynamayı düşünüyoruz :cyclopsan Yada tabu 3 ü 1 arada falan :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kısa da olsa uğrayabilmek güzeldi..
Eğlenceli olmuş baya,tabi benim o eğlenceyi yaşama gibi bir şansım yoktu zamanla ilgili,o yüzden bende dönüş yolunda yaşadım ufak atraksiyonlar.

Fotoğraflar için teşekkürler Miss Kolpa :)
Güzel fotoğraflar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst