ARKADAŞLAR umumi istek üzerine 9/11/2007 cuma günü siz değerli MT İZMİR üyelerinin isteği doğrultusunda bir toplantı yapmayı uygun gördük,katılımınızla bizi onurlandırırsanız çok mutlu olacağız
toplantı mekanı; isteğinizle belirlenecektir
toplantı saati; 19 00 dan sonra mekan sahipleri bizi kovalayana kadar
toplantı konusu; başta ÇATADA PRANG olmak kaydıyla Begüm ün yeniden bağlanan internetini, duyulmazın motorsuzluğunu, gıyabında rahmi amcanın motorunu kutlamaktır :cat:
yawww duyulmazınn motoraa noldukiii arkadaşlarrr
motorsuzum deyip duruyor
Duyulmaz motorsuzmuş ne oldu?:mrgreen: şu çocuğun motoruna birisi bir cevap yazsın lütfen.
Bende benim chopper doğurdu bir ybr sahibi oldum. pek sevdim bu ybr yi maşallah az yakar az kaçar ama titremiyor en azından benim emektar gibi. Zaten bu yeni ybr ile aramızda bir gönül bağı da oluştu. geçen gece efkarlanmış uyandırdı beni "hadi abi kalk bi çay içelim beni bir kordona götür akşam keyfi yapalım" dedi kıyamadım götürdüm. Eski sahibi habire cilalatıp parlatmaktan motosikleti gezdirmemiş. Bugünde sucuk ekmek yemeğe gideceğiz , yarında yine bucaya ama öncesinde bir devlet hastanesine gitmemiz gerekiyor.
Neyse Teras kafe bana da çok uygun. hem yakın hem ekonomik hem bol imkan var malzeme var şamata gırgır gani oluyor. hemde sıcak
Neee bu akşam gurmedemiyiz :silent:
Toplantı diil len.... Toplantı yarın... Bu gün öylesine takılıyoruz... :cat::cat:
::angry2:: Yoksa beni beğenmiyormusun :silent:::ranntign
ne alaka lenr:
r:
r: Geleceksen gel güzelim.... Herkese açığız.... Sanamı kapanıcaz aşkolsun......
ben yokken topiğimde darbe olmuşşimdi çok kızdım işte
r:bende toplantıyı TERAS cafe de yapıyorum size inat :wiinkk: isteyen gelsin, istemeyenide biz getirmeyi biliriz :queen:itirazı olan varsa gelsin bardak oyununda hesaplaşalım,buda olmazsa LANGIRT ta görüşelim :cherry: yine olmazsa kapının önünde 5 er penaltı atarız, yinede yenişemezsek uzatmaları sabah çorbacıda oynarız ( 8-0 da olmaz ya bu sonuç :queen: langırt ta bile olmadı hiç )
Duyulmaz demiş..
Madem geldi fikrin,söylede öğrenelim neymiş zikrin..