- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
Bu sefer evde iyice çalıştım :farao: Yemezlerrr:queen:
biz senin montunu ıslatmışmıydık dostum?
ben hatırlamıyorum yaaa :silent: :mrgreen:
Bu sefer evde iyice çalıştım :farao: Yemezlerrr:queen:
biz senin montunu ıslatmışmıydık dostum?
ben hatırlamıyorum yaaa :silent: :mrgreen:
Bu sefer evde iyice çalıştım :farao: Yemezlerrr:queen:
bak güzellikle söyledik olmadı....bizi zora koşmaaa çallı kısa yoldan şu çayları söyle kurtul....gklp netcez biz bu çocukla yawwww....
Sence pazar günü yeterince ıslanmadımı :silent: Halen kurumadı mont :queen:
bak güzellikle söyledik olmadı....bizi zora koşmaaa çallı kısa yoldan şu çayları söyle kurtul....gklp netcez biz bu çocukla yawwww....
o Tanrının ıslattıgıydı
sen 3-4 çayı kuldan esirgersen cezalandırır işte seni:queen:
Netceniz benle bakimmm:silent:
o zaman çoban et de duş toplaşmasında senin prestoyu mangala malzeme yapamadık ama bu sefer alp_tunay abiye söyleyeceğim, o zaten er 5 ine arka çanta yapmak istiyor malzemeleri ankarada kalmış malzeme olarak senin motoru parçalatacağızzz......kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyümm....he he heeee...

Aman kalsın...Nası çanta len o öyle.... İstemem..Anteni falan da var...Karizma falan kalmaz....
Hem o odanın hali ne?... Annen kızmıyomu bakiiim...Her yer çöp len.... Yerde su şişeleri yatağın altında poşet Duvar dibinde kalemler.....r: Tüüüüü..... Pis adam....:queen:
Aman kalsın...Nası çanta len o öyle.... İstemem..Anteni falan da var...Karizma falan kalmaz....
Hem o odanın hali ne?... Annen kızmıyomu bakiiim...Her yer çöp len.... Yerde su şişeleri yatağın altında poşet Duvar dibinde kalemler.....r: Tüüüüü..... Pis adam....:queen:
abi ben her şeyi anladım da sol üst köşedeki yeşil 10 cm lik şey nee?? :silent: :queen:
arkadaşlar herkese iii gecelerrrr....ben gardrobu kurmayı başardım yatıyorummm....saygılarrr...çallıya bırakmayın meydanı vurun kafasına kafasına bu çayları söyleteceğizzzzz...yaşasınnn kötülükkk.....:queen::queen::queen:
alper bunu yemez, o çantada er 5 e olmaz, rengi kırmızı er 5 e uğur böceği konmuş gibi durur :queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Ben ne biliim...Kendisine sor... Umarım senin aklına gelen diildir....:queen::queen:
abi ben her şeyi anladım da sol üst köşedeki yeşil 10 cm lik şey nee?? :silent: :queen:
inciraltı GURME RESTORAN
kumita45
Neden kandırıyosun milleti,gurme demişsin işteHani sizinle her yere varım diyodun ?
![]()
Lodosum da Teras demiş,Teras yapınca geliyo sanki![]()