[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bak güzellikle söyledik olmadı....bizi zora koşmaaa çallı kısa yoldan şu çayları söyle kurtul....gklp netcez biz bu çocukla yawwww....

bilmiorum wallaaa abi yaa
siteye ilk geldigimde wallace ın motorunu yıkamadıgım kalmıştı
mehmet alt tarafı 3-5 çay söyleyip kurtulacak.neden bu kadar inat etti anlamadım :silent::silent::cyclopsan :cherry:

Sence pazar günü yeterince ıslanmadımı :silent: Halen kurumadı mont :queen:

o Tanrının ıslattıgıydı
sen 3-4 çayı kuldan esirgersen cezalandırır işte seni :p:p:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bak güzellikle söyledik olmadı....bizi zora koşmaaa çallı kısa yoldan şu çayları söyle kurtul....gklp netcez biz bu çocukla yawwww....

Netceniz benle bakimmm:silent:

o Tanrının ıslattıgıydı
sen 3-4 çayı kuldan esirgersen cezalandırır işte seni :p:p:queen:

Anlaşıldı bu gidişle ben motoru değiştirmeyi bırak elimdeki motordanda olacam :pr: Zaten ben biliyordum benim motorda gözünüz olduğunu :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Netceniz benle bakimmm:silent:

o zaman çoban et de duş toplaşmasında senin prestoyu mangala malzeme yapamadık ama bu sefer alp_tunay abiye söyleyeceğim, o zaten er 5 ine arka çanta yapmak istiyor malzemeleri ankarada kalmış malzeme olarak senin motoru parçalatacağızzz......kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyümm....he he heeee...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
o zaman çoban et de duş toplaşmasında senin prestoyu mangala malzeme yapamadık ama bu sefer alp_tunay abiye söyleyeceğim, o zaten er 5 ine arka çanta yapmak istiyor malzemeleri ankarada kalmış malzeme olarak senin motoru parçalatacağızzz......kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyümm....he he heeee...

Şimdi benim motoru parçalatacanızda,kutu yaptıracanızda ohoooo...
İçim el vermez o kadar uğraşmanıza.Benim motorun kutusu var hazır.
Buyrun burdan yakın:

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aman kalsın...Nası çanta len o öyle.... İstemem..Anteni falan da var...Karizma falan kalmaz....

Hem o odanın hali ne?... Annen kızmıyomu bakiiim...Her yer çöp len.... Yerde su şişeleri yatağın altında poşet Duvar dibinde kalemler..... :pr: Tüüüüü..... Pis adam....:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Aman kalsın...Nası çanta len o öyle.... İstemem..Anteni falan da var...Karizma falan kalmaz....

Hem o odanın hali ne?... Annen kızmıyomu bakiiim...Her yer çöp len.... Yerde su şişeleri yatağın altında poşet Duvar dibinde kalemler..... :pr: Tüüüüü..... Pis adam....:queen:

Abi o kalem gibi gördüğün şeyler ağ kablosu :queen: Biliyordum o su şişesine birinin takacağını :farao:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Aman kalsın...Nası çanta len o öyle.... İstemem..Anteni falan da var...Karizma falan kalmaz....

Hem o odanın hali ne?... Annen kızmıyomu bakiiim...Her yer çöp len.... Yerde su şişeleri yatağın altında poşet Duvar dibinde kalemler..... :pr: Tüüüüü..... Pis adam....:queen:

abi ben her şeyi anladım da sol üst köşedeki yeşil 10 cm lik şey nee?? :silent: :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlar herkese iii gecelerrrr....ben gardrobu kurmayı başardım yatıyorummm....saygılarrr...çallıya bırakmayın meydanı vurun kafasına kafasına bu çayları söyleteceğizzzzz...yaşasınnn kötülükkk.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alper bunu yemez, o çantada er 5 e olmaz, rengi kırmızı er 5 e uğur böceği konmuş gibi durur :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar herkese iii gecelerrrr....ben gardrobu kurmayı başardım yatıyorummm....saygılarrr...çallıya bırakmayın meydanı vurun kafasına kafasına bu çayları söyleteceğizzzzz...yaşasınnn kötülükkk.....:queen::queen::queen:

İyigeceler abi :rendeer:

alper bunu yemez, o çantada er 5 e olmaz, rengi kırmızı er 5 e uğur böceği konmuş gibi durur :queen:

Yemezse gargara yapabilir :wiinkk:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Ben ne biliim...Kendisine sor... Umarım senin aklına gelen diildir....:queen::queen:

İçiniz kötü abi sizin :queen:

abi ben her şeyi anladım da sol üst köşedeki yeşil 10 cm lik şey nee?? :silent: :queen:

Zımba kutusu oluyor kendileri
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Cümleten iyi geceler.Bu kadar geyik yapmak beni yordu :p

Cümleten günaydın.Görünüşe göre gurme restoranta gidecez :cyclopsan Evet yokmu teras cafe diyen :silent: Yokmu artıran :silent: Satıyorummmm , satıyorummm , satıyorummmm veee vazgeçtim satmıyorum :mrgreen: Belki artıran birisi çıkar:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Duyulmaz motorsuzmuş ne oldu?:mrgreen: şu çocuğun motoruna birisi bir cevap yazsın lütfen.

Bende benim chopper doğurdu bir ybr sahibi oldum. pek sevdim bu ybr yi maşallah az yakar az kaçar ama titremiyor en azından benim emektar gibi. Zaten bu yeni ybr ile aramızda bir gönül bağı da oluştu. geçen gece efkarlanmış uyandırdı beni "hadi abi kalk bi çay içelim beni bir kordona götür akşam keyfi yapalım" dedi kıyamadım götürdüm. Eski sahibi habire cilalatıp parlatmaktan motosikleti gezdirmemiş. Bugünde sucuk ekmek yemeğe gideceğiz , yarında yine bucaya ama öncesinde bir devlet hastanesine gitmemiz gerekiyor.

Neyse Teras kafe bana da çok uygun. hem yakın hem ekonomik hem bol imkan var malzeme var şamata gırgır gani oluyor. hemde sıcak
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
inciraltı GURME RESTORAN
kumita45

Neden kandırıyosun milleti,gurme demişsin işte :p Hani sizinle her yere varım diyodun ? :p

Lodosum da Teras demiş,Teras yapınca geliyo sanki :p

ben oy vermeye korkuyom, forrap bütün ıslak çamaşırları açığa çıkarıyo :p

oy vermedim ama şimdi çıkıp sen en çok a şıkkına baktın da der. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst