[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
yarın akşam 22 00 de sonuç açıklanacaktır :cat: görüldüğü üzere neresi olduğu değil kiminle olunduğu önemli, sanırım ve umuyorum herkezin istediği bir mekan olacak sıcak ve ekonomik :rendeer:

Sıcak ve ekonomik bir yer ha :queen: :queen: :queen: Çengis abi o zaman bu teras cefe yi seçeneklerden kaldırmak lazım.Çünkü bence ekonomik bir yer değil :pr: Tecrübeyle sabittir :bounce:

buda teras cafe demek oluyorr sanırımm...???

Hayır öyle demek olmuyor :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
doğru ya marmariste mt yoktu muğlada vardı demiii hehheee:p:p
onun yerine manisa mt versekkk
yerini tutmazz emme idare etcennn artıkkk
kırmızı halımı serdinmiii
özellll közde pişmiş kahvemi hazırlattınmıı ki beklynn benii
hıhhhh zorrrrr
ben nireee izmirrr nireeee
ama dersen yengenle bi hava değişimi istyrz pazar salsa party e gel yiyorsaa:queen::queen::queen::queen: iii kıvırıyormuşsunn duydğuma göreee öle dedi ankaranınnn kuşlarııı

Salsa party mi?... Manisada ?....:silent::silent:

yarın akşam 22 00 de sonuç açıklanacaktır :cat: görüldüğü üzere neresi olduğu değil kiminle olunduğu önemli, sanırım ve umuyorum herkezin istediği bir mekan olacak sıcak ve ekonomik :rendeer:

Anlaşıldı sizin evde toplanacaz..... Ama çaylar 50 kuruş olacak tamammı....:p:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Alıntı:
SERHAN YORUK
Ben de katılmak isterim kabul ederseniz....

İzmir MT nin kapısı herkese açık.Buyur gel tabi toplantıyı nerde yapacağımıza karar verebilirsek :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alıntı:
SERHAN YORUK
Ben de katılmak isterim kabul ederseniz....

İzmir MT nin kapısı herkese açık.Buyur gel tabi toplantıyı nerde yapacağımıza karar verebilirsek :p


Babababa

Ev sahibi oldu adam... Ölle bi kere arkadan vurmayla kimseyi korkutamassın çayağacı...:wiinkk:. Biz o çatada prang ların haşırttı blackboard larını çoook yaşadık....:p:p:p

Sen 2 kere daha çıtlat müsait birine....:p:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Babababa

Ev sahibi oldu adam... Ölle bi kere arkadan vurmayla kimseyi korkutamassın çayağacı...:wiinkk:. Biz o çatada prang ların haşırttı blackboard larını çoook yaşadık....:p:p:p

Sen 2 kere daha çıtlat müsait birine....:p:p

Alper abi gönüllümüsün bu iş için :silent: Yani sana çıtlatabilirmiyim :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlarr çallı hariçç herkesee sesleniyorumm.... çallı allem ediyor kullem ediyorrr hatta konuyu değiştirmek için asfaltla bile yok çamurla bilem kavuştu adam daha bi çay söyletemedikkkk.....???......ne ayakkkk....:pr::pr::pr::queen::queen::queen:...yoksa çaylar içildide ben mi kaçırdımm....he he heee...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bende deneme bile...Ybr de bi çamurlukla kurtardın.... Benimki o kadar hafif ve küçüjk diiil.... 2 ye katlanır falan motorun....:wiinkk:

Abi motor möhöm değil.Yeterki bize bişey olmasın:cat: Bahaneyle motoru değiştiririm.Hatta senin motoru alabilirim o zaman.Ama ucuza kapatırım haberin ola :wiinkk: Kazalı olacak ya o açıdan :queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
cehennem dedim ama bence toplantı inciraltında olursa bu sogukta katılım az olur... :p
toplantı terasta oldugunda egleniyoruz bi taraftan daha sıcak yani sonuçta.Geyiklerimiz bu kadar yogunlaşmışken,İzmir MT coşmuşken gurmenin restorant ortamı bizi ne kadar tatmin eder??? :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlarr çallı hariçç herkesee sesleniyorumm.... çallı allem ediyor kullem ediyorrr hatta konuyu değiştirmek için asfaltla bile yok çamurla bilem kavuştu adam daha bi çay söyletemedikkkk.....???......ne ayakkkk....:pr::pr::pr::queen::queen::queen:...yoksa çaylar içildide ben mi kaçırdımm....he he heee...

Üzgünüz aradığınız kişi geçici bir süre servis dışıdır :pr: Lütfen bu süre içinde çay söyletecek başka kişiler aramaya başlayınız :cat: Anlayışınız için teşekkür ederiz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cehennem dedim ama bence toplantı inciraltında olursa bu sogukta katılım az olur... :p
toplantı terasta oldugunda egleniyoruz bi taraftan daha sıcak yani sonuçta.Geyiklerimiz bu kadar yogunlaşmışken,İzmir MT coşmuşken gurmenin restorant ortamı bizi ne kadar tatmin eder??? :queen:

Aynen bende öyle düşünüyorum.... Gurmede kafeterya gibi bölüm yapıldı.... Güzel oldu ama Terastaki gibi şamata yapamayız.....

Bende cehennem demiştim ama şimdi TERAS diyorum.......:cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
cehennem dedim ama bence toplantı inciraltında olursa bu sogukta katılım az olur... :p
toplantı terasta oldugunda egleniyoruz bi taraftan daha sıcak yani sonuçta.Geyiklerimiz bu kadar yogunlaşmışken,İzmir MT coşmuşken gurmenin restorant ortamı bizi ne kadar tatmin eder??? :queen:

Son toplantıdan beri o caddeden bile geçmiyordum ama doğru söze ne denir :cat:::plus1::::plus1::::plus1::
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Aynen bende öyle düşünüyorum.... Gurmede kafeterya gibi bölüm yapıldı.... Güzel oldu ama Terastaki gibi şamata yapamayız.....

Bende cehennem demiştim ama şimdi TERAS diyorum.......:cat::cat:

neeee terasın adı artık CEHENNEM CAFE mi oldu??? :queen::queen::queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
DAVUT ABİİİİİİİ Duydun mu çaylar callidanmışşşşş :queen::queen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst