[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
4
kaynakçı

abin gibisini bulaman koçum:cat:
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
arkadaşlar toplantı yeri nerede

cengiz neredesin kardeş pazar günü çok güzeldi
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
teras kafe bornova
ege üniversitesini geçtikten sonra sola dönüşte solda yol üzerinde motorları görürsün kaldırımda büyük parka gelmeden :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
al işte birde TUNAY AŞİRETİ çıktı :queen: hava harekatına başlayalım bari bu aşiretler sarmadan siteyi :p
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Abiler bende katılmaya çalışacağım istanbuldan ve balıkesirden 2 arkadaşım misafirim olarak burda.Bi boşluk bulursam bu toplantıyı kaçırmamaya çalışacam:) Herkese saygılar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sayfa başı yapalım da herkes görsün.... .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Etiketler: agac [X], cay [X], dandinidinidon [X], honda [X], kabak [X], kapi [X], salatalik [X], tokmak [X], usucuk [X], yamaha [X], zeytin [X]

Zaten etiketlerdede varsınız.... Gelmesseniz olmaz..... Da bu arada kurallara yalım lütfen...Hani adınızı yazdırmadınız?....

Neyse 2 çay ısmarlarsın ben yazarım..... :wiinkk:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
yeni arkadaşlar biraz kendilerini tanıtırsa seviniriz.

Hmmmm. Ben Erdem. İzmirden katılıyorum. 1.80 boylarında, esmer, orta halli ve bekarım.Atletik, kaslı seksi, karizmatik, muhteşem yapılı olmama rağmen sağlam bir göbeğim vardır :p... (bekar dedik şimdi hatun öpecek beni :p:p) 20 li yaşlarda heyecan dolu, macerayı, müzik dinlemeyi, müzikle uğreşmayı, kırık motorcularla takılmayı seven birisiyim..

Eğer bu özellikleri çekici bulur da benimle arkadaş olmayı isterseniz lütfen özelden msj atınız.

Herkese selam eder yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim..:rendeer:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Hmmmm. Ben Erdem. İzmirden katılıyorum. 1.80 boylarında, esmer, orta halli ve bekarım.Atletik, kaslı seksi, karizmatik, muhteşem yapılı olmama rağmen sağlam bir göbeğim vardır :p... (bekar dedik şimdi hatun öpecek beni :p:p) 20 li yaşlarda heyecan dolu, macerayı, müzik dinlemeyi, müzikle uğreşmayı, kırık motorcularla takılmayı seven birisiyim..

Eğer bu özellikleri çekici bulur da benimle arkadaş olmayı isterseniz lütfen özelden msj atınız.

Herkese selam eder yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim..:rendeer:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

son günlerin moda cümlesiyle sana cevap veriyorum. GONUŞŞMA LAYN.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bende geliyorum son dakka arkadaşı kandırdım dükkana bakıcak 1 2 saatte olsa sizlerle olmak güzel olucak :rendeer:


oo-FORRAP ( gönlü bizimle )

1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-malkolm_x
14-KUMİTA ( HER ZAMAN BURADA :rendeer:)
15- VaScO1925
16 - ?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
son günlerin moda cümlesiyle sana cevap veriyorum. GONUŞŞMA LAYN.


Ama ama ama ama :salut::salut::salut::salut:...... :queen::queen:

O zaman akşam ben geldiğimde seninle özelden konuşurum böylece anlaşırız :wiinkk::wiinkk::wiinkk:.

Şaka bi yana haliyle, nerde bu millet??
Ner de bu insanlar??
En son 15 kişi okudum ki gerisi nerde???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst