[izmir mt] 23-24/nisan/2011 konaklamalı ada gezisi

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
İzmirde belli bir yerde buluşup grup gitmeyi düşünüyormusunuz?

herkezin durumu farklı, kimisi c.tesi gelemem pazar gelirim diyor, kimisi c.tesi sabah kimisi akşam diyor. herkezin c.tesi mesai durumu farklı.Aslında yarına kadar herkes ne zaman yola çıkabileceğini bildirse en azından belki ikişer üçer kişi grup gidebilir.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Sağ olun tekrar hoş bulduk. bu geziye katılmayı isterdim ama eşimin çalışma düzeninden dolayı bu seferi boş geçeceğim.. aslında sizinle ilk gezim de adaya olmuştu geri dönüş için bu mükemmel olurdu..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
hooop sen evde çocuk bak bakalım. Ne işin var net başında mesaj yazmakla. Motoru süs diye aldın zaten.

Olurmu ya, ben her gün biniyorum motosiklete. Gerçi fabrikanın mamul deposunda öğlen araları biniyorum ama olsun. Popom sele görüyor yani:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Hafta sonu Cumartesi Pazar Kuşadası gezisi için söz vermiyorum.Evde program heran değişebilir hafta sonu için bizimkiler memleketden geleceklermiş eğer gelirlerse evde olmamda fayda var uzun zamandır görüşmüyorduk.Hayırlısıyla nasipse programda bir değişiklik olmaz ise Pazar günü erkenden yola çıkarım,ama elbetde dün akşam yaptığımız tespitleri servisde ayarlatmam gerekecek ki yolda bir problem yaşamıyalım.Eğer ki gelemiyecek gibi olursamda şimdiden geziye katılan arkadaşlarıma kazasız belasız hayırlı yolculuklar ve iyi eylenceler diliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Cumartesi saat 12 gibi Gaziemir kipada olacağım,bu saatlerde yola çıkacak olursa,birlikte gidebiliriz.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
izmirmotor.com grubu ile cumartesi Saat 09:00 da Çanakkaleye doğru yola çıkıyorum. Pazartesi gününe kadar Şehitlikte çadır hayatı yaşayacağım. Pazartesi İstanbul'a geçeceğim. Çarşamba günü dönüş yolculuğu... Önümde çok maceralı bir 5 gün var. İzmir-Çanakkale ve Çanakkale-İstanbul arası tamamen bana yabancı bir yol. Hem keşif, hem seyahat olacak. Fabrika deposunda 1. vitesle gitmekten çok daha iyi NAVIER dostum.

NAVIER.. Beni motorcu sen yaptın ama boynuz kulağı geçti mi ne? Motor sefasını ben sürüyorum gibi... :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim durumum şu an için tehlikeye girdi :pr: az önce hastahaneden geldim küçük bir kalp ve mide spazmı geçirmişim, kontrollerim yapıldı, sorun yok gibi duruyor, sebebi belli olmadığından riske girmek istemiyorum. ada ile gerekli görüşmeleri yaptım sizleri ağırlayacaklar, ben öğle saatlerinde kendimi iyi hissedersem yola çıkarım, ertelemeyi düşünmüştüm bir hafta kadar ama sanırım bu karar için geç oldu. emre oradaki gerekli tüm yerleri biliyor,eğer olurda gelemezsem yardımcı olacaktır. ben müsadenizle biraz dinleneyim yarına enerji depolamalıyım :cat:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
benim durumum şu an için tehlikeye girdi :pr: az önce hastahaneden geldim küçük bir kalp ve mide spazmı geçirmişim, kontrollerim yapıldı, sorun yok gibi duruyor, sebebi belli olmadığından riske girmek istemiyorum. ada ile gerekli görüşmeleri yaptım sizleri ağırlayacaklar, ben öğle saatlerinde kendimi iyi hissedersem yola çıkarım, ertelemeyi düşünmüştüm bir hafta kadar ama sanırım bu karar için geç oldu. emre oradaki gerekli tüm yerleri biliyor,eğer olurda gelemezsem yardımcı olacaktır. ben müsadenizle biraz dinleneyim yarına enerji depolamalıyım :cat:

Geçmiş olsun,acil şifa diliyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gezimiz arkadaşlarımızın eksik olmasından dolayı kendi istekleri doğrultusunda ertelenmiştir. 30/ nisan/2011 tarihinde aynı organizasyon tekrarlanacaktır. (apv41) aynı başlık altından devam edebiliriz
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
benim durumum şu an için tehlikeye girdi :pr: az önce hastahaneden geldim küçük bir kalp ve mide spazmı geçirmişim, kontrollerim yapıldı, sorun yok gibi duruyor, sebebi belli olmadığından riske girmek istemiyorum. ada ile gerekli görüşmeleri yaptım sizleri ağırlayacaklar, ben öğle saatlerinde kendimi iyi hissedersem yola çıkarım, ertelemeyi düşünmüştüm bir hafta kadar ama sanırım bu karar için geç oldu. emre oradaki gerekli tüm yerleri biliyor,eğer olurda gelemezsem yardımcı olacaktır. ben müsadenizle biraz dinleneyim yarına enerji depolamalıyım :cat:

Canım abicim şimdi haberini gördüm amann geçmiş olsun acil şifalar diliyorum ya bizi korkuttun.Ne olur dikkatli ol hani diyeceğim o gece biraz soğuktu yani en gencimiz bile üşüdük ama sizler zaten böyle havalara alışıksınız.Sanıyorum yoğun iş sitresinden olsa gerek canım abim ALLAH dan acil şifalar diliyorum tekrar gelmiş geçmiş olsun bol bol dinlen herşeyde bir hayır vardı,bende evdeki programdan ötürü gelemiyordum ki som dakika haberini duyuncu biraz neşe oldu ayın 30 da nasipse hepberaber oradayız.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
havalar biraz daha ısınmış olacaktır. üstelik 1 mayıs bahar bayramı öncesi baharı karşılamak için iyi bir zamanlama olacak :rendeer:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
izmirmotor.com grubu ile cumartesi Saat 09:00 da Çanakkaleye doğru yola çıkıyorum. Pazartesi gününe kadar Şehitlikte çadır hayatı yaşayacağım. Pazartesi İstanbul'a geçeceğim. Çarşamba günü dönüş yolculuğu... Önümde çok maceralı bir 5 gün var. İzmir-Çanakkale ve Çanakkale-İstanbul arası tamamen bana yabancı bir yol. Hem keşif, hem seyahat olacak. Fabrika deposunda 1. vitesle gitmekten çok daha iyi NAVIER dostum.

NAVIER.. Beni motorcu sen yaptın ama boynuz kulağı geçti mi ne? Motor sefasını ben sürüyorum gibi... :)

Bu hafta biraz yalnız olmak istedim. Cumartesi sabahı erkenden atlayıp motora ver elini Milas- Bodrum. Organizasyonun iptalinden haberim olmadığı için akşamüstü dönerken uğradım adaya. Buluşma mekanında kimse yoktu. Zaten kamp dükkanın önüne beton atıyorlardı. Gri bi motor geldi dediler sadece, sanırım Deka'dır . Tamamen paslanmadık yani:cat:

Bu arada geçmiş olsun APV41 abicim. Telefonla görüşmemizde farketmedim durumun ciddiyetini.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağolasın erdoğan haftaya acısını çıkaracağız YOLLAR BİZİ BEKLER :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
benim durumum şu an için tehlikeye girdi :pr: az önce hastahaneden geldim küçük bir kalp ve mide spazmı geçirmişim, kontrollerim yapıldı, sorun yok gibi duruyor, sebebi belli olmadığından riske girmek istemiyorum. ada ile gerekli görüşmeleri yaptım sizleri ağırlayacaklar, ben öğle saatlerinde kendimi iyi hissedersem yola çıkarım, ertelemeyi düşünmüştüm bir hafta kadar ama sanırım bu karar için geç oldu. emre oradaki gerekli tüm yerleri biliyor,eğer olurda gelemezsem yardımcı olacaktır. ben müsadenizle biraz dinleneyim yarına enerji depolamalıyım :cat:

Cengizcim geçmiş olsun:rendeer:umarım sıkıntılı bir durum yoktur? kendine iyi bak:wiinkk: inşallah 30 Nisanda biz de geliriz, bu arada miğdeyi biraz dinlendir:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
haftaya kadar midemi,ruhumu,bedenimi,motorumu dinlendiriyorum ( içimdeki KURT lar hava güzel diyor ama ) haftaya KAÇMAZ :cat:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
23 nisanda Önder kampinge gittim,saat 16 ya kadar bekledim,kimse gelmeyince geri geldim.
29 nisana ertelendiğini bilmiyordum.Fena da olmadı aslında biraz gezmiş oldum
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
bende bu gün sabah çıktım single takıldım.otobandan selçuk, oradan k.adası-davutlar-söke-bafa gölü dönüşte k.adası-ahmetbeyli-gümüldür-menderes üzerinden eve. 395 km.
inanmayacaksınız adada millet denize giriyordu.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
29
geçmiş olsun

benim durumum şu an için tehlikeye girdi :pr: az önce hastahaneden geldim küçük bir kalp ve mide spazmı geçirmişim, kontrollerim yapıldı, sorun yok gibi duruyor, sebebi belli olmadığından riske girmek istemiyorum. ada ile gerekli görüşmeleri yaptım sizleri ağırlayacaklar, ben öğle saatlerinde kendimi iyi hissedersem yola çıkarım, ertelemeyi düşünmüştüm bir hafta kadar ama sanırım bu karar için geç oldu. emre oradaki gerekli tüm yerleri biliyor,eğer olurda gelemezsem yardımcı olacaktır. ben müsadenizle biraz dinleneyim yarına enerji depolamalıyım :cat:



Aman hocam geçmiş olsun. Dikkat et iyice dinlen. Sonra daha çook geziler yaparız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------

gezimiz arkadaşlarımızın eksik olmasından dolayı kendi istekleri doğrultusunda ertelenmiştir. 30/ nisan/2011 tarihinde aynı organizasyon tekrarlanacaktır. (apv41) aynı başlık altından devam edebiliriz


Keşke aynı gün değil de daha önce haberimiz olsaydı, mesajlara bakmadan evden çıkınca oraya kadar gittik.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allah razı olsun kardeşim :rendeer: allah karayollarında değil SEVDİĞİMİN kollarında ölmeyi nasip etsin :wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
29
Bu hafta biraz yalnız olmak istedim. Cumartesi sabahı erkenden atlayıp motora ver elini Milas- Bodrum. Organizasyonun iptalinden haberim olmadığı için akşamüstü dönerken uğradım adaya. Buluşma mekanında kimse yoktu. Zaten kamp dükkanın önüne beton atıyorlardı. Gri bi motor geldi dediler sadece, sanırım Deka'dır . Tamamen paslanmadık yani:cat:

Bu arada geçmiş olsun APV41 abicim. Telefonla görüşmemizde farketmedim durumun ciddiyetini.

yok gelenlerden biri bendim. gri motor da benimkisi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst