biri seni TUTSUNNNNNN :queen:
Tutmayın..Gençlerin önünü kesmeyin....![]()
tam destek diyosun yani.Anladım ben onur:
gezimiz arkadaşlarımızın eksik olmasından dolayı kendi istekleri doğrultusunda ertelenmiştir. 30/ nisan/2011 tarihinde aynı organizasyon tekrarlanacaktır. (apv41) aynı başlık altından devam edebiliriz
olsun kokoreçten bir dilim fazla yeriz :queen: eksik olsun bizim olsun ( uyanık olmak lazım ) :wiinkk:
korkunun ecele faydası yok, atın ölümü arpadan olsun,yemeyenin malını yerler,aç ölmektense tok sürüneyim, gibi atasözlerimiz var :queen:
alper kafa derilerini tuzlamayı unutma :queen: çadırın en ücra köşesine asalım kokmasın :wiinkk: SIRADAKİ !!!!!! :bounce: