[izmir mt] 23-24/nisan/2011 konaklamalı ada gezisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gezi yarınmı anlayamadım bilgilendirirseniz sevinirim

okan abi konaklamalı gezi haftaya, kavurmalı gezi bu hafta :cat: sana bir gözlük birde ATV alalım artık yaşlandın bak :p tarihleri karıştırıyorsun motorun viteslerinide bulamazsın sen şimdi :queen: NERDEEEEEE eski okan abiiiiiii :pr::pr::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
DEVRİM sen nasıl oldun, seni sokan ARI büyükmüydü şimdi daha iyimisin, GEÇMİŞ OLSUN :rendeer:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
okan abi konaklamalı gezi haftaya, kavurmalı gezi bu hafta :cat: sana bir gözlük birde ATV alalım artık yaşlandın bak :p tarihleri karıştırıyorsun motorun viteslerinide bulamazsın sen şimdi :queen: NERDEEEEEE eski okan abiiiiiii :pr::pr::queen:

tamam bende kavurmayı sordum zaten
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok güzel oldu çok :rendeer: izmir ekibi yine tatlı su motorcusu,pastahane motorcusu,klavye motorcusu olmadığını gösterdi. resimler bir başlık altında toparlanacak ve MT nin beğenisine sunulacaktır :cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
bu gün ben biraz tatlı su motorcusu görünümü verdim ama iyiki öyle yapmışım.
en azından eşyalar ıslanmadı. (bi de ben :) )
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
selamlar herkese :) İşlerimin yoğunluğundan fırsat bulamadım hiç:pale: Şu organizasyon çok iyi olmuş ama, 24 nisan'da benim eğitim var ::sas::

Yahu ne bahtsızmışız bea :pale:

Bu arada topiğin taglarında kendimi gördüm, temelli dertlendim şimdi::xcrying:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
üzülme mutto devamı gelecek :p

kavurma başlığı açılmıştır resim basacak arkadaşlar çalışabilir :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/etk...avurmasi-resim-ve-video-lari.html#post2323546

afiyet şeker olsun :) lafınızı balla keseceğim ama mesaj atamıyorum cengiz bey ben irfan- kocaeli şu motor konusunda bir kaç soracağım şey vardı :)

üstadım motorlarının her ikiside işimi görecek cinsten fakat bu işlemlerin bir adı olması lazım bahsettiğin motorlar beni yedek parça olarak uğraştırmayacak ,çalışır vaziyette olursa projem hız kazanacaktır, bende bu işilere gönül vermiş bir insan olarak yavaş yavaş yazda yaklaşırken gerekli malzeme ve parçaları toparlamaya çalışıyorum ,

bu linkler benimdir ,ve fikir babında düşünceniz olursa yardımcı olacağını düşünüyorum, bir go kart ve linklerdeki aracın değşik fonksiyonlusunu yapmayı pilanlıyorum , elimde sorunsuz çalışacak beni yarı yolda bırakmayacak parçalara ihtiyacım var ne olur nasıl olur fiyat olarak sizi tatmin edecek rakamlar nelerdir hangisini kaça verirsiniz malum ,eksik gedik çok olacağı için ayırabileceğim bütçemde kısıtlı tabiki siz bana fiyat verdikten sonra kesin okey verebilirim şimdiden teşekkür ederim ..

http://www.izlesene.com/video/400-cc-suzuki-buggy-part-2/2258723
This Page
http://www.motosiklet.net/forum/members/piyanist_irf-84896.html
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sayılı gün kaldı :p kuşadasıyla görüşmeyi yaptım herşeyimiz hazırlanıyor :cat: biz sadece kişi adedi bildireceğiz :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SENCE ? bu geziyi kaçıran kendini affedebilirmi :silent: en azından kahvaltı ekibi olacaktır diye düşünüyorum :cat: bizde gezi bitmez nasıl olsa bunu kaçıran ahhhh eder bir sonrakine bizden önce gider :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst