[izmir mt] 23-24/nisan/2011 konaklamalı ada gezisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Kahvaltılı sezon açılışının ardından arayı çok soğutmadan birde MANGAL partisi yapalım dostlukları perçinleyelim düşüncesiyle kuşadası ÖNDER KAMPİNG te 1 gece konaklamalı mangallı,semaverli,üzüm suyu,anasonlu üzüm suyu,arpa suyu,ateş suyu içeren SUDAN bir toplantı yapalım ve HAVADAN SUDAN sohbet edelim dedik :cat:

c tesi akşamı gelemeyenlerle pazar günü kahvaltı yada öğle yemeği sırasında görüşürüz :wiinkk: gelecek arkadaşların isteğine ve katılım adedine göre cumartesi gecesi yada pazar öğlen mangal yakılacaktır. SUDAN sohbetimiz c tesi akşamı için geçerlidir. pazar günü yola çıkılacağından sözü edilen SULU muhabbetimiz kısıtlı olacaktır :pale:

izmirden çıkış saati serbest olarak düşünülmüş kimse sıkıntıya sokulmamıştır.Aralarında haberleşen arkadaşlar birlikte seyahat edebilirler :cat: tahmini mangal yanma saati 20 00 gibidir.

mekan; kuşadası girişinde yat limanı ve benzinliğin karşısı ÖNDER CAMPİNG tir :cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
1-2 buluşma daha yapın da alışma dönemi atlatılsın, gelince oturmuş, kaynaşmış gruba katılayım direkt...:)

İyi eğlenceler İzmir'im...:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
baharda İZMİR otururmu ? otursa kaynar ama kimse oturmaz İZMİR oynak geldi oynak gider :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla geliyorum oraya az kaldı. 2-3 seneye temelli oradayım. Bu yaz zaten geliyorum..Görüldüğü üzere gelme-gitme eylemleri içerisindeyim İzmir insanları :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cumartesi gelemem..Pazar günü yanacak olan (kokoreç) mangalına mutlaka gelmeye çalışacam... :p:p Kaçmaz... :p

Kokoreççi arkadaştan ses soluk yok..... :p
Breykhill miydi neydi...:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
c tesi akşamı üzüm ve arpa suyu konusunda grup olarak çalışma yapacağız :cherry: pazar günü eğitimin konusu karbon üzerine olacak :cat: eğitmen ve stajer arkadaşlar karbon üzerinde çalışmaları tamamladıktan sonra suyun kaynama derecesi ile ilgili olan büyük deney tüpünde son demleme çalışmasını yapacaklar :wiinkk: daha sonrasında kauçuk tekerleklerin asfalt zemin üzerinde kavrama çalışmasına geçilecek ve böylelikle eğitim son bulacaktır :queen:

not; çok EĞİTİMLİ grubuzdur :p
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
23
akhisardan özel hazırlanmış kokoreçiniz benden.. ama sanırım ben gelemicem... işyeri ile ilgili farklı bi durum söz konusu. kabul etmezsem kendisine saygısızlık olabilecek büyüklerimden özel olarak bir davet aldım 23 nisan haftası için. anlayış göstereceğinizden eminim :) sezon daha uzun varlığımdan yaka silkeceğinize emin olabilirsiniz.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sensiz KOKOREÇ in tadı olmaz kimi şişe takacağız :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Canın sağolsun wrakhill.... Bu pazar kavurmaya da gelmessin sen şimdi..... Gene aynı yer..Balıklıova....:p
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
23
bak o olur gibi pazar ola hayrola.. nöbet yazmazlarsa gelebilirim. artık her hafta sonu bir gün kursa gidiyorum. bir güne de nöbet yazdıklarında pert.. ama elimden geleni yaparım ve umarım pazar gavururuh birlikte
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
bak o olur gibi pazar ola hayrola.. nöbet yazmazlarsa gelebilirim. artık her hafta sonu bir gün kursa gidiyorum. bir güne de nöbet yazdıklarında pert.. ama elimden geleni yaparım ve umarım pazar gavururuh birlikte

warakhil sen kokoreç işine yan çiz ondan sonra birlikte kavururuz de ohh ne güzel İZMİR.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bu pazar mı?

Canın sağolsun wrakhill.... Bu pazar kavurmaya da gelmessin sen şimdi..... Gene aynı yer..Balıklıova....:p

Bu pazar mı? Kavurma mı? Balıklıova mı? ALLAH Kambersiz düğün olur mu? Acemisiz kavurmaya yumulunur mu? Kavurma dediler ya :queen::pr: Banada yer var mı? En azından kuşadası macerasından önce biraz motoru açmış oluruz yoksa bitmez bu rodaj :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

Hayırlısıyla İnşallah bir aksilik olmaz ise Cuma akşamına plakayı takmış olacağız.Hayırlısıyla inşallah işlerimiz rast gider.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Güncel Tutalım Lütfen

Değerli dostlar bu etkinlik için konuyu sürekli güncel tutalım ve lütfen tüm gelişmelerden bizleri haberdar edin.Ne tesadüftür ki önümüzdeki hafta pazar günü 24 Nisan da yıllık iznim bitiyor ve 25 Nisan 2011 Pazartesi iş başı yapacağım hazır denk gelmişken bu etkinlik benim için hem moral hemde sizleri tanıma adına harika olacaktır ve hemde motoruma yollara alışma açısındanda gayet etkili ve eğitimli olacaktır.Hepinizi çok seviyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Bu pazar mı? Kavurma mı? Balıklıova mı? ALLAH Kambersiz düğün olur mu? Acemisiz kavurmaya yumulunur mu? Kavurma dediler ya :queen::pr: Banada yer var mı? En azından kuşadası macerasından önce biraz motoru açmış oluruz yoksa bitmez bu rodaj :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

Hayırlısıyla İnşallah bir aksilik olmaz ise Cuma akşamına plakayı takmış olacağız.Hayırlısıyla inşallah işlerimiz rast gider.


pazar günü için motora alıştığını düşünüyorsan yola çıkabileceksen 2 ihtimal var :cat:

grup sürüşü; senin için riskli olan yol, daha önce grupla sürmediğin için kuralları sıkı bir şekilde anlatmalıyız :wiinkk:

serbest sürüş; kendini ve motorunu daha iyi tanıman için güvenli olan yol, bir bölge ve saat belirleriz. yolun kalan kısa bölümünü birlikte süreriz :cat:

sen tercihini belirle bende sana özel mesajla cep nosu atayım :cat:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Canın sağolsun wrakhill.... Bu pazar kavurmaya da gelmessin sen şimdi..... Gene aynı yer..Balıklıova....:p

Bu pazar Balıklıovayamı gidiyorsunuz?,kabul ederseniz ben de gelmek isterim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:38 ----------

23 nisan Kuşadası gezisine gelirim,burada toplanıp gidilirse daha iyi olur sanırım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu pazar Balıklıovayamı gidiyorsunuz?,kabul ederseniz ben de gelmek isterim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:38 ----------


Pazar ,limontepe tarafında ,otoban SELWAY benzinliğinde buluşuyoruz..Saat 10 da...
Ufak ufak yol alıcaz...Malzeme çok olduğu için scooterlarla gidicez... Bekleriz.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst