- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
- Konu Yazar
- #1
Kahvaltılı sezon açılışının ardından arayı çok soğutmadan birde MANGAL partisi yapalım dostlukları perçinleyelim düşüncesiyle kuşadası ÖNDER KAMPİNG te 1 gece konaklamalı mangallı,semaverli,üzüm suyu,anasonlu üzüm suyu,arpa suyu,ateş suyu içeren SUDAN bir toplantı yapalım ve HAVADAN SUDAN sohbet edelim dedik :cat:
c tesi akşamı gelemeyenlerle pazar günü kahvaltı yada öğle yemeği sırasında görüşürüz :wiinkk: gelecek arkadaşların isteğine ve katılım adedine göre cumartesi gecesi yada pazar öğlen mangal yakılacaktır. SUDAN sohbetimiz c tesi akşamı için geçerlidir. pazar günü yola çıkılacağından sözü edilen SULU muhabbetimiz kısıtlı olacaktır
ale:
izmirden çıkış saati serbest olarak düşünülmüş kimse sıkıntıya sokulmamıştır.Aralarında haberleşen arkadaşlar birlikte seyahat edebilirler :cat: tahmini mangal yanma saati 20 00 gibidir.
mekan; kuşadası girişinde yat limanı ve benzinliğin karşısı ÖNDER CAMPİNG tir :cat:
c tesi akşamı gelemeyenlerle pazar günü kahvaltı yada öğle yemeği sırasında görüşürüz :wiinkk: gelecek arkadaşların isteğine ve katılım adedine göre cumartesi gecesi yada pazar öğlen mangal yakılacaktır. SUDAN sohbetimiz c tesi akşamı için geçerlidir. pazar günü yola çıkılacağından sözü edilen SULU muhabbetimiz kısıtlı olacaktır
izmirden çıkış saati serbest olarak düşünülmüş kimse sıkıntıya sokulmamıştır.Aralarında haberleşen arkadaşlar birlikte seyahat edebilirler :cat: tahmini mangal yanma saati 20 00 gibidir.
mekan; kuşadası girişinde yat limanı ve benzinliğin karşısı ÖNDER CAMPİNG tir :cat: