- Katılım
- 29 May 2006
- Mesajlar
- 327
İzmirde belli bir yerde buluşup grup gitmeyi düşünüyormusunuz?
herkezin durumu farklı, kimisi c.tesi gelemem pazar gelirim diyor, kimisi c.tesi sabah kimisi akşam diyor. herkezin c.tesi mesai durumu farklı.Aslında yarına kadar herkes ne zaman yola çıkabileceğini bildirse en azından belki ikişer üçer kişi grup gidebilir.

