[izmir mt] 23-24/nisan/2011 konaklamalı ada gezisi

Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
SENCE ? bu geziyi kaçıran kendini affedebilirmi :silent: en azından kahvaltı ekibi olacaktır diye düşünüyorum :cat: bizde gezi bitmez nasıl olsa bunu kaçıran ahhhh eder bir sonrakine bizden önce gider :wiinkk:

Abim, kendimi gördüm bir an yazdıklarında :salut:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hafta sonuna doğru hava kendine gelsin kesin patlama olacaktır :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

Abim, kendimi gördüm bir an yazdıklarında :salut:

şimdiden acı çekenler başladı :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Başlık harika,yer harika,kavurma eminim süper olacaktır.
Cuma gününden buyana misafirlerimiz var yurt dışından bunun yanısıra 23 Nisan akşamı çok sevdiğim bir kardeşimin evlenecek...gördüğünüz gibi, en az sizler kadar eyleneceğiz:mrgreen:
Sizlere şimdiden neşeli dakikalar dilerim:cat: bir dahaki sefere kısmet:wiinkk:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Yahu arkadaş niye böyle başlıklar açıyorsunuz. Gelen var gelemeyen var. Site yöneticilerine sesleniyorum " gidemeyeceğimiz etkinliklerin başlıklarını görmek istemiyoruz" Bu konuda gereğinin yapılması önemle rica ederim. Nedir arkadaşım ya bu İzmir grubundan çektiğimiz.:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
daha bir şey görmedin emin ol :p bahar bitip yaz gelene kadar TAM GAZ devam YAZ dan hiç bahsetmiyorum bile :queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ŞİMDİ bu GAZ la durulurmu :p özlemişim mekanı :cat:

apv41+yenge ( kız yok ) :salut:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
29
tanışma

Arkadaşlar sizlerle tanışmayı çok istiyordum ama teras cafeye işim nedeni ile gelemedim. Durumun kesin olmasa da Kuşadası'na gelmek istiyorum fakat ben mahçubumdur, oraya gelince kimi görücem, nasıl tanışıcam, nasıl kaynaşıcam?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar sizlerle tanışmayı çok istiyordum ama teras cafeye işim nedeni ile gelemedim. Durumun kesin olmasa da Kuşadası'na gelmek istiyorum fakat ben mahçubumdur, oraya gelince kimi görücem, nasıl tanışıcam, nasıl kaynaşıcam?

Orada APV41 ( Cengiz) arkadaşımızla tanışsan yeter.... O gereken şeyler konusunda yardımcı olur sana... Gurupta zor adam yok... Herkes sıcak herkes içten... Meraklanma... :cat::cat::cat:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
yahu arkadaş niye böyle başlıklar açıyorsunuz. Gelen var gelemeyen var. Site yöneticilerine sesleniyorum " gidemeyeceğimiz etkinliklerin başlıklarını görmek istemiyoruz" bu konuda gereğinin yapılması önemle rica ederim. Nedir arkadaşım ya bu izmir grubundan çektiğimiz.:pr:

hooop sen evde çocuk bak bakalım. Ne işin var net başında mesaj yazmakla. Motoru süs diye aldın zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst