- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
- Konu Yazar
- #41
herhaba arkadaşlar
sanada HER taraftan MERHABA tekrar hoş geldin :rendeer:
herhaba arkadaşlar
hadi arkadaşlar şu listeyi bi görelim artık.
Ben+1 = 3 kişi![]()
Anlaşıldı... 1 araba , 1 motor geleceksiniz....Kaçamadınız değilmi...
![]()
SENCE ? bu geziyi kaçıran kendini affedebilirmi :silent: en azından kahvaltı ekibi olacaktır diye düşünüyorum :cat: bizde gezi bitmez nasıl olsa bunu kaçıran ahhhh eder bir sonrakine bizden önce gider :wiinkk:
Abim, kendimi gördüm bir an yazdıklarında :salut:







Arkadaşlar sizlerle tanışmayı çok istiyordum ama teras cafeye işim nedeni ile gelemedim. Durumun kesin olmasa da Kuşadası'na gelmek istiyorum fakat ben mahçubumdur, oraya gelince kimi görücem, nasıl tanışıcam, nasıl kaynaşıcam?
Arkadaşlar sizlerle tanışmayı çok istiyordum ama teras cafeye işim nedeni ile gelemedim. Durumun kesin olmasa da Kuşadası'na gelmek istiyorum fakat ben mahçubumdur, oraya gelince kimi görücem, nasıl tanışıcam, nasıl kaynaşıcam?
aynı ben valla. :cat:
yahu arkadaş niye böyle başlıklar açıyorsunuz. Gelen var gelemeyen var. Site yöneticilerine sesleniyorum " gidemeyeceğimiz etkinliklerin başlıklarını görmek istemiyoruz" bu konuda gereğinin yapılması önemle rica ederim. Nedir arkadaşım ya bu izmir grubundan çektiğimiz.r: