[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iskele duvarının dibinde bi balıkçı lokantası var orda yapılan çok hoş bi patlıcan yemeei::koop::::koop:::queen:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--


ilk mesajımı yazdım vay be

siteye hoşgeldin muhittinkaplan anladın sen onu!
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
muhittinkaplan manisaya kadar geldiysen bunada gelirsin artık,

oo serkan abi büyük harflerle yazdığına göre gelirsin gelirsin ..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
canım istemiyor değil , o yüzden bağıra bağıra yazayım (ne demekse) dedim,
mustafa :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
canın istemezmi ya hatta az bile yazdın dimi içim gidiyor desene :)
ves cafede yaptığın süpriz sevindirmişti hepimizi, gelmeyince kimse gönül koymuyor elbette ama gelincede sevindirik ediyon milleti
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Dün en son 16.06 da mesaj atmışım topiğe bir baktım sabah 09 gibi topic almış 2 sayfa daha yürümüş. Kime ne cevap yazacağımı şaşırdım. Allah hepinizin karnıyarığını versin, afiyet olsun.



bence direk Wallace a sevk edelim...o anlar bu işlerden:queen:

yooook yok aman diyeyim HOLYGUN ben sevmem kucaklama işini. en azından kocaman adamları kucaklamayı sevmem:queen:

Eveeettt....Eveeettt...Doğru sölüyosun alp_tunay abi..:queen:
forrap seni ne kadar seviyor bir bilsen...:queen::queen:

forrap bizi de sev hadi..mırrr mırrrr mırrr.....:queen::queen::queen::queen::p

evet Forrap hepimize şevgi şefkat göster


topiğe biraz daha limon sıkarsanız ben hepinizi kucaklıyacağım :mrgreen: körfezin serin sularına bırakacağım

Olur bırak bizde dalgıç kıyafetleriyle geliriz o zaman akşam. Çare bol.


arkadaslar uzun zamandan berı gelmeyenler var galıba..lutfen musaıt olan herkes gelsın..=)))))

Olm pilavcıbaşı ilan ettim seni. Toplantıya gel çay borcunu öde. kaçamazsınnnnn


cengüz abi bu kadar geyik baydı vallaha :queen: birazını da toplantıya saklayın

hakkaten doğrusun burak. Eskiden hırgürden şikayet ederdik şimdi geyikçi olduk. allah sonumuzu hayretsin

Hay yaşa be... Ne geyik adam şu çenkiz.... Kurtulamıyoruz abi ....:pr::pr:

Dinime küfreden bari müslüman olsa diye bir atasözü geldi aklıma ALP_TUNAY.


Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:

Muhittinkaplan hoşgeldin öncelikle. tamam sende sıkı çaycısın ama MT izmir'in kadrolu çaycısı benim.:cherry:



Eee körle yatan şaşı kalkar.... :p:p
İzmire geldim huyum değişti valla... Ben bu kadar geyik diildim.... Hep forrap la çenkisin işi.....

Anaaaa lafa bak şimdi gelde işleme. ALp_TUNAY sen ne zaman yattın bizim kör çengiz ve forrapla.


arabayı satıp motor almadan foruma üye olmak yok değilmi arkadaşlar?:p
oyle olsa reno5i olanda gelsin toplantılara nerede bunun motor kardeşliği:queen::queen:

hoşgeldiniz:rendeer::rendeer:

evet aslında haklısın. bu konuyu bir düşünmek lazım ama arkadaşlara ısındık biz bu seferlik bir istisna yapalım.

abi be Allah senin musakkanı versin, iskele duvarı ne demek yaa :queen::queen:::koop::

Karmacoma bende bayılırım musakkaya bir de kapuskaya. Bana da söylesene bir porsiyon şöyle bol acılı yiyelim:cherry:

GELMEYE ÇALIŞACAĞIM... :queen:
KARDEŞİM VALLA MI. SENSİZ TERAS CAFE MUSTAFA KEMAL SİZ ÇANAKKALE SAVAŞI GİBİDİR. TOPLA GEL EKİBİ
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
arabayı satıp motor almadan foruma üye olmak yok değilmi arkadaşlar?:p
oyle olsa reno5i olanda gelsin toplantılara nerede bunun motor kardeşliği:queen::queen:

hoşgeldiniz:rendeer::rendeer:

bu işlerde ruh önemlidir.illaki motorsikletin olacak diye birşey yok.tabiki motosiklet olsa süper ama biz olaya fert olarak bakıyoruz ve buluşmalara onun için katılıyoruz.önce insan diyorum.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bu işlerde ruh önemlidir.illaki motorsikletin olacak diye birşey yok.tabiki motosiklet olsa süper ama biz olaya fert olarak bakıyoruz ve buluşmalara onun için katılıyoruz.önce insan diyorum.

ya holygun takılıyor arkadaşlar çok ciddiye almayın. :rendeer::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
alico96,ciddiye alma o tür yazıları,geyikçi grubuz biz:)...
Aman diyim...

Arabalı,arabasız,motorlu,motorsuz,her türlü başımızın üstünde yeriniz var.

Motor para ile alınır,motorculuk alınmaz,insanlık alınmaz..

muhittinKaplan,aramıza hoşgeldin tekrar :) Seni tanımaktan mutlu olduk,her zaman bekliyoruz...

Bu günde :)..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birazdan yola çıkıcam.... Anca gideriz yol uzun...Taaaaaa bornova.....

Yakında ayvalıkta yaparız buluşmaları..:p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlarr tamamen kendi dikkattsizliğimm sonucu sizlerlee olamadımm, ben 19-10-2007 tarihini gördüm amaa taa hafta başındann beri cumartesi akşamı die zannettiğimden hiçde dikkat etmedim. yarında misafirlerim varr bu akşamm hani bekarızz yaa yok temizlik yokk toparlamaa ilee geçtii toplantıdan 20:30'da neden gelmiyorsn diee haber geldi amaa maleseff gelemedimmmm... tühh ele verdik kendimizii bazenn salıveriyorumm kendimii valla savaşş alanınaa dönütorr evvv... kamyon kaybolsa bulunmazzz....he he he
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gittik eğlendik geldik....... Güzel geceydi... Herkese teşekkür......

Benden başka kimse de yok sanırım.... Nöbetçisi benim sitenin......:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
toplantıda elektriği yiyince zihnim açıldı cin gibi oldum enerji geldi, yeni geldim eve. gelen herkesin ayağına tekerine sağlık.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel bi akşam oldu, bi kaç haftadır görmediğim arkadaşları gördüm iyi oldu. ama bi randevuya gideceğim gibi 22:00 gibi ayrıldım. naptınız atraksiyon oldumu tabu neyin oynadınız mı nöörrrrdüüünnüüzzz ???
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
her ne kadar 15 dk kalsam da yeni simaları görmek beni mutlu etti arada kaçamak yapıp gelmeye çalışacağım önümüzdeki toplantılara ...:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
bu işlerde ruh önemlidir.illaki motorsikletin olacak diye birşey yok.tabiki motosiklet olsa süper ama biz olaya fert olarak bakıyoruz ve buluşmalara onun için katılıyoruz.önce insan diyorum.

Alico96 ciddiye almış olamazsınız bu dediğimi...beraber ekmek kadayıfına kaşık atmış adamlarız:queen:

tekrar hoşgeldiniz:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst