- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
bencede gelsin bazı arkadaşların yüzünü unuttuk valla küçücük bir kaza yaptımı bizi unutuyorlar
Kim kaza yapmış lem.... Neden haberimiz yok?....:silent:
bencede gelsin bazı arkadaşların yüzünü unuttuk valla küçücük bir kaza yaptımı bizi unutuyorlar
alp_tunaynete girmediğin nasıl belli oluyor sen nete girince hangi sitelere bakıyorsun bakiyim bu konuyu açalım araştıralım![]()
5000 mesaj geyik 800 mesaj gırgır 75 mesaj MT İZMİR
2006 temmuzda üye ol bu kadar mesaj yaz olmaz bu işte bir BİT yeniği var
yoksa çenenmi düşük :mrgreen:![]()
cengüz abi bu kadar geyik baydı vallaha :queen: birazını da toplantıya saklayın
Hay yaşa be... Ne geyik adam şu çenkiz.... Kurtulamıyoruz abi ....r:
r:
abi sende farkli değilsin yani gençlere taş çıkartıyorsunuz bu konuda :queen::rendeer:
Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--
ilk mesajımı yazdım vay be
Şu Siyah Kawa sı Olan Çiğlide Çalışan Sizdiniz Sanırım.
Biz Araçla Geldik (Fiesta) Herhalde Sizin Çömezdi Biz İyi Davranan![]()
Kim hangi üye yakın davrandı sana hocam...Söyle sen hemen icabına bakarız.....:queen::queen::queen::queen:
Hoş geldin bu arada...Tanıştık mı?... :silent::silent: Yarın bekliyoruz....:cat:
Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--
ilk mesajımı yazdım vay be
aha iii davranann benmişiimmm....oleyyyy :cherry::queen::cherry: saygılarr aksilik olmazz isee bende geliyorummm...iii gecelerrr...
aha iii davranann benmişiimmm....oleyyyy :cherry::queen::cherry: saygılarr aksilik olmazz isee bende geliyorummm...iii gecelerrr...
bu aradaa askerlikden yana çömezi olmasamda motorsiklet camiasında elbette çömeziyimm alp_tunay abimin...
... İskele duvarı gibidir....
abi be Allah senin musakkanı versin, iskele duvarı ne demek yaa :queen::queen:::koop::