[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Bu soğuk günlerde ortam çok sıcak hasta olmayalım :queen: bir engel çıkmazsa ordayım. Bu arada chatkut oynamazsa Aykutu alırız oyuna problem olmaz :queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bende gelmeye çalışacağım kaç zamandır görüşemiyorum sizlerle ...:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
zip e nazar değdi arkadaşlar:pale: zip iyileşirse geliriz.

iyi bakın kendinize :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
TrTarık;838852' Alıntı:
Bu soğuk günlerde ortam çok sıcak hasta olmayalım :queen: bir engel çıkmazsa ordayım. Bu arada chatkut oynamazsa Aykutu alırız oyuna problem olmaz :queen:

TrTarık, az önce tarık'la konuştum sen gelirsen gelmicekmiş :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Böcük zipine geçmiş olsun,umarım biran önce iyileşir.
Belediye böcekleri ilaçlıyor,dikkatli olun...
Artçı martçı gelirsin sen gelirsiiin :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
böcük geçmiş olsun, sen taksiyle otobüsle falan gel dönüşte bende fazla bi motor var onu veririm dönersin istediğin saatte, artçı ne demek arkadaşlar şu arkada oturarak gidenlermi oluyo, işte onlardan ben alamıyom direk motoru veriyom malum, teras benim eve bikaç yüz mt yürür dönerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Böcük zipine geçmiş olsun,umarım biran önce iyileşir.
Belediye böcekleri ilaçlıyor,dikkatli olun...
Artçı martçı gelirsin sen gelirsiiin :)

Tuncer S.O.S msn acil durum ::sos::::sos::::sos::

Bu arada böcük senin zip ne renk ? Sadece merak... :) Geçmiş olsun....
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
forrap sos sos acil durum tuncer kaybolmuş. giderken yanında pm butonunuda götürmüş.

onun motoru komple nazar boncuu rengi.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
tubis,benim zip mavi.

wallace, sen bana nazar boncuğu alacaksın sanki :cherry:

karmacoma , er5 bana tam süper olur :) teklif için teşekkürler.

arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. ciddi bi şey yok . belediye ilaçlama yaptı :p ve zip şu an serviste . kullanılmaz durumda değil ama duyulmazın tabiri ile bi "samimiyetsiz" lik var.

aykut , chatkut ile gelmezse artçı olarak gelmeye çalışacağım.

görüşmek üzereee
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
oyy tabumu???ben bi araştırayım öğreneyim.. bakimmm.öğrenebilirsem gelirim:queen::queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
İstanbul mt uyuma...Bak adamlar tabu oynuyorlar.İzmir'de olmak vardı :pr::)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tabu neymiş yaw.... Maşallah tabu kadastro memuru gibisiniz...:queen::queen:

Kaçak yapılara tabu mu dağıtacaksınız?.....:queen::queen::queen::queen:

Oturalım sohbet edelim yaw... Nargile tüttürelim....:cat:
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
31
wallace cayda icme bu sefer yaaa hem cay hem tabu olmaz ki
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir-istanbul arasında canlı oynayalım bu oyunu laptoplar hazırlansın bir gün belirleyelim HODRİ MEYDAN ( fena bir savaş olur gibime geliyor mt istanbul-mt izmire karşı ) iyi olan kazansın belden aşağıya vurmak yok :queen::cat: :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst