[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tarih;19/10/2007
saat;20 00 ve sonrası
yer; teras kafe bornova
aktivite; tabu partisi
katılım listesi; izmir ve çevre iller mt üyeleri
extralar; bol sohbet,çay,nargile,gırgır şamata
gerekli ekipmanlar; kendiniz,motorunuz,full korumanız,iyi niyetiniz,sevginiz,MT aşkınız :cat:

bayram sonrası hepinizi bir arada görmek hepimize mutluluk verecektir :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sensiz bir toplantı benzinsiz motor gibi olur bizi kim harekete geçirecek :wiinkk: ayarlarsın bir şeyler sen GELİRSİN GELİRSİN :cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Haftasonu misafirlerimde varr amaa olsunn ben onları kandırırrsamm bu sefer benim dört tekerliye doluşur gelirizz inşallah cengizz abiii.....saygılarrr...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
al gel tabi ya eğlence ŞAMATA görsünler içleri açılsın hatıralarında bizimde yerimiz olsun :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
forrap,karmacoma,wallace,apv41,mrcool,
sandman,alp_tunay,bikerboy35,duyulmaz,arap kadri,belifeless,holygun,umutus,böcek,racing iski,mecit,chatkut,tr_tarık,hedowich,lodos,
I-Ben,kaptanpoyraz,muratti_R1,kumita45,gittardando,
rots,yurtdas,ceyz,babyface,heavy_incitement,sokemon,
karakız,asil-45 an 321,gürkay,acress....ve darksilence....:queen:


bunlarda gelicek mi abi...:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
forrap,karmacoma,wallace,apv41,mrcool,
sandman,alp_tunay,bikerboy35,duyulmaz,arap kadri,belifeless,holygun,umutus,böcek,racing iski,mecit,chatkut,tr_tarık,hedowich,lodos,
I-Ben,kaptanpoyraz,muratti_R1,kumita45,gittardando,
rots,yurtdas,ceyz,babyface,heavy_incitement,sokemon,
karakız,asil-45 an 321,gürkay,acress....ve darksilence....:queen:


bunlarda gelicek mi abi...:wiinkk::rendeer:

Bunlar gelirse yer kalmaz yaw.... Yarısı gelsin....:queen::queen:

Tabu neymiş be..Sohbet en güzeli.... Ben tabularımı yıkmam....:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Size karşı baltalama topii açıcam aynı güne tabu buluşması.. Hiçbi MT istanbul gelmeyecek buluşmanıza. Bensiz tabu yapmak neymiş görün :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tabuların yıkıldığı bi MT toplantısı olacağı belli :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bir aksilik olmazsa ordayım. cuma görüşmek üzere. şamata gırgır olacağı kesin tabu oyununu çok severim
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo desenize duyulmaz yine yasak kelimelere odaklanıp asıl kelimeyi kullanarak anlatacak :queen: , chatkut kelime kullanmayacak ben telepeti kuracam, fantazik anlatımlar olacak kırbaç diyecek birisi. juma görüşmek üzere.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
özledim hepinizi,aynen bende bir aksilik olmazsa orada olacağım :wiinkk::queen::rendeer:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
uğrayıp bir çay içer birde seyrederim bakalım nasıl olacak madem gırgır şamata hadi bakalım:cat::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bol eğlence sohbetler herkese:rendeer: malesef gelemiyorum cuma:(

3 aydır maalesef erkmen neden gelmiyon bakim yoksa bizi beğenmiyormusun :queen:

allah allah niye oynamıyorsun bakayım

ben geçen toplantıda 1 senelik oynadım...bu seneki istikhakımı doldurdum diye düşünüyorum :queen::queen:

chatkut ben seni çok sevdim birden kardeşim :queen:

:rendeer: so do i :bounce:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Erkmen ya da Erkmemen işte bütün mesele bu ::puro::Erkmen hakkaten ne iş ya? Suratını unuttuk...Anlaşıldı,Aykut un da dediği gibi,sen bizi beğenmiörsün:salut:



lodos,sen chatkutum Aykutum u sevmiyomuydun yani daha önce :pale:


:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst