- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
bol eğlence sohbetler herkese:rendeer: malesef gelemiyorum cuma![]()
küçükparkta seni bir daha sobelersem düşün yapacaklarımı.
bol eğlence sohbetler herkese:rendeer: malesef gelemiyorum cuma![]()
ben geçen toplantıda 1 senelik oynadım...bu seneki istikhakımı doldurdum diye düşünüyorum :queen::queen:
TrTarık;838852' Alıntı:Bu soğuk günlerde ortam çok sıcak hasta olmayalım :queen: bir engel çıkmazsa ordayım. Bu arada chatkut oynamazsa Aykutu alırız oyuna problem olmaz :queen:
zip e nazar değdi arkadaşlarale: zip iyileşirse geliriz.
iyi bakın kendinize :rendeer:
zip e nazar değdi arkadaşlarale: zip iyileşirse geliriz.
iyi bakın kendinize :rendeer:
TrTarık, az önce tarık'la konuştum sen gelirsen gelmicekmiş :queen:
Böcük zipine geçmiş olsun,umarım biran önce iyileşir.
Belediye böcekleri ilaçlıyor,dikkatli olun...
Artçı martçı gelirsin sen gelirsiiin![]()