[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nete girmediğin nasıl belli oluyor sen nete girince hangi sitelere bakıyorsun bakiyim bu konuyu açalım araştıralım :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nete girmediğin nasıl belli oluyor sen nete girince hangi sitelere bakıyorsun bakiyim bu konuyu açalım araştıralım :p
alp_tunay



Aktif (Online)
Mesajlar: 5.875
Üyelik Tarihi: 10-07-06



Belli diilmi hangi site olduğu.....:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
5000 mesaj geyik 800 mesaj gırgır 75 mesaj MT İZMİR
2006 temmuzda üye ol bu kadar mesaj yaz olmaz bu işte bir BİT yeniği var
yoksa çenenmi düşük :mrgreen::p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
5000 mesaj geyik 800 mesaj gırgır 75 mesaj MT İZMİR
2006 temmuzda üye ol bu kadar mesaj yaz olmaz bu işte bir BİT yeniği var
yoksa çenenmi düşük :mrgreen::p

Başka sitelere takılmadığıma ispat işte.... Günde 10 saat sitede olduğum zamanlar oldu be.....:cat::cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
cengüz abi bu kadar geyik baydı vallaha :queen: birazını da toplantıya saklayın
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Biz Ne Yapsak

Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--


ilk mesajımı yazdım vay be
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi sende farkli değilsin yani gençlere taş çıkartıyorsunuz bu konuda :queen::rendeer:

Eee körle yatan şaşı kalkar.... :p:p
İzmire geldim huyum değişti valla... Ben bu kadar geyik diildim.... Hep forrap la çenkisin işi.....

Heee sevgili forrap bekirboy un selamı var sana....:cat::cat::cat::queen::queen:

Sallama falan yok ha..Yarın herkesi bekliyoruz.... Ben bile gelicem işallah... Taaaa bornovalara... :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--


ilk mesajımı yazdım vay be

Kim hangi üye yakın davrandı sana hocam...Söyle sen hemen icabına bakarız.....:queen::queen::queen::queen:

Hoş geldin bu arada...Tanıştık mı?... :silent::silent: Yarın bekliyoruz....:cat:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
369
Motosikleti
1050XT
Şu Siyah Kawa sı Olan Çiğlide Çalışan Sizdiniz Sanırım.
Biz Araçla Geldik (Fiesta) Herhalde Sizin Çömezdi Biz İyi Davranan :D
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Şu Siyah Kawa sı Olan Çiğlide Çalışan Sizdiniz Sanırım.
Biz Araçla Geldik (Fiesta) Herhalde Sizin Çömezdi Biz İyi Davranan :D

aha iii davranann benmişiimmm....oleyyyy :cherry::queen::cherry: saygılarr aksilik olmazz isee bende geliyorummm...iii gecelerrr...

Kim hangi üye yakın davrandı sana hocam...Söyle sen hemen icabına bakarız.....:queen::queen::queen::queen:

Hoş geldin bu arada...Tanıştık mı?... :silent::silent: Yarın bekliyoruz....:cat:

bu aradaa askerlikden yana çömezi olmasamda motorsiklet camiasında elbette çömeziyimm alp_tunay abimin...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--


ilk mesajımı yazdım vay be

arabayı satıp motor almadan foruma üye olmak yok değilmi arkadaşlar?:p
oyle olsa reno5i olanda gelsin toplantılara nerede bunun motor kardeşliği:queen::queen:

hoşgeldiniz:rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
aha iii davranann benmişiimmm....oleyyyy :cherry::queen::cherry: saygılarr aksilik olmazz isee bende geliyorummm...iii gecelerrr...

Bak bak .... Demek sendin ha.... Haber vermeden kimseye iyi davranma demedikmi davut... Alla alla.... Daha motorları yıkatıcaz tatlı aldırıcaz.... Şimdiden yumuşak davranma ki yanlış tanımasınlar....:queen::queen::queen:

Aslında çok sert adamlarız ... Hiç birimizin yüzü falan gülmez.... Asık suratlıyız...
Hele birde modumuz var sorma gitsin.... İskele duvarı gibidir.... Hiç gülmez....

Yarın görürsün zaten... Bidaha toplantımı aman aman dersin.....:queen::queen:

Gecenin bu saatinde canım sıkıldı yazam dedim... Açılmışken biraz daha yazayımmı?....:queen::queen:

aha iii davranann benmişiimmm....oleyyyy :cherry::queen::cherry: saygılarr aksilik olmazz isee bende geliyorummm...iii gecelerrr...



bu aradaa askerlikden yana çömezi olmasamda motorsiklet camiasında elbette çömeziyimm alp_tunay abimin...

Ben askerden geleli 15 sene falan oldu... Haklısın çömezinim yawww.....:queen::queen::queen: Dedecim benim....:queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst