Bizde Gelmeye Çalışalım Bakalım Ortaya Ne Çıkacak.
(Bu arada Unutmadan İzmir Mt üyesi Tüm Arkadaşlara Tşk Ederim. Birkez, -Atım Olmadığı Halde- Toplantınıza Katıldım. Hiç Yabancılık Çekmedim O kadar Samimi ve Yakın Davrandınız ki. Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
--Hatırlamanız Açısından Manisa İftar Yemeği ACO96 ile Gelmiştik--
ilk mesajımı yazdım vay be
bence direk Wallace a sevk edelim...o anlar bu işlerden:queen:
Eveeettt....Eveeettt...Doğru sölüyosun alp_tunay abi..:queen:
forrap seni ne kadar seviyor bir bilsen...:queen::queen:
forrap bizi de sev hadi..mırrr mırrrr mırrr.....:queen::queen::queen::queen:![]()
topiğe biraz daha limon sıkarsanız ben hepinizi kucaklıyacağım :mrgreen: körfezin serin sularına bırakacağım
arkadaslar uzun zamandan berı gelmeyenler var galıba..lutfen musaıt olan herkes gelsın..=)))))
cengüz abi bu kadar geyik baydı vallaha :queen: birazını da toplantıya saklayın
Hay yaşa be... Ne geyik adam şu çenkiz.... Kurtulamıyoruz abi ....r:
r:
Artık İzmir MT de iki adet Çaykolik Var :cherry:
Eee körle yatan şaşı kalkar....
İzmire geldim huyum değişti valla... Ben bu kadar geyik diildim.... Hep forrap la çenkisin işi.....
arabayı satıp motor almadan foruma üye olmak yok değilmi arkadaşlar?
oyle olsa reno5i olanda gelsin toplantılara nerede bunun motor kardeşliği:queen::queen:
hoşgeldiniz:rendeer::rendeer:
abi be Allah senin musakkanı versin, iskele duvarı ne demek yaa :queen::queen:::koop::
KARDEŞİM VALLA MI. SENSİZ TERAS CAFE MUSTAFA KEMAL SİZ ÇANAKKALE SAVAŞI GİBİDİR. TOPLA GEL EKİBİGELMEYE ÇALIŞACAĞIM... :queen:
arabayı satıp motor almadan foruma üye olmak yok değilmi arkadaşlar?
oyle olsa reno5i olanda gelsin toplantılara nerede bunun motor kardeşliği:queen::queen:
hoşgeldiniz:rendeer::rendeer:
bu işlerde ruh önemlidir.illaki motorsikletin olacak diye birşey yok.tabiki motosiklet olsa süper ama biz olaya fert olarak bakıyoruz ve buluşmalara onun için katılıyoruz.önce insan diyorum.
her ne kadar 15 dk kalsam da yeni simaları görmek beni mutlu etti arada kaçamak yapıp gelmeye çalışacağım önümüzdeki toplantılara ...:rendeer:
bu işlerde ruh önemlidir.illaki motorsikletin olacak diye birşey yok.tabiki motosiklet olsa süper ama biz olaya fert olarak bakıyoruz ve buluşmalara onun için katılıyoruz.önce insan diyorum.