Merhaba akadaşlar,
öncelikle,güzel vakit geçirmenize çok sevindim.
biraz gecikmelide olsa ( 20:45 ) gibi Bornova da olduk.
Bornova Belediyesi ve Büyükpark etrafını en az 3 kez tavvaf ettik:queen:
bir taksi şoförü dahil en az 4 kişiye
ORANGE CAFE'İ sorduk.
Ensonunda ( 1saat sonra ) pesettik ve evimizin yolunu tuttuk:silent:
birdahaki sefere bilmediğimiz ve bilinmeyen bir buluşma noktasına gitmemeyede karar aldık.
Sakın yanlış anlamayın bu sizlere karşı bir sitem değil,sadece kendimi birdaha:silent::queen:gibi hissetmek istemiyorum.
selamlar,
Özer
belifeless,bir tek sen değilsin gelmeyen,herkesin işi çıkmış maalesef.Ama sorun değil,bu son buluşmamız değil nasıl olsa.Diğerlerinde bize bişeyler ısmarlayarak affettirebilirsiniz kendinizi
Şaka bir yana,önce iş gelir.Gelemeyen bütün arkadaşımız hiç üzülmesin,bir dahakine artık...[/QUOTE]