[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Eser,
Gelemediğine hiç üzülme çünkü kalplerimiz birlikteydi.::kalbim::
Baban iyleşsin tek yeter. Biz herzaman bir araya gelebiliriz.
Bir şeye ihtiyacın olursa çocukluk yapma ara bizi. Biz bir aileyiz....
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba akadaşlar,

öncelikle,güzel vakit geçirmenize çok sevindim.
biraz gecikmelide olsa ( 20:45 ) gibi Bornova da olduk.
Bornova Belediyesi ve Büyükpark etrafını en az 3 kez tavvaf ettik:queen:
bir taksi şoförü dahil en az 4 kişiye ORANGE CAFE'İ sorduk.
Ensonunda ( 1saat sonra ) pesettik ve evimizin yolunu tuttuk:silent:

birdahaki sefere bilmediğimiz ve bilinmeyen bir buluşma noktasına gitmemeyede karar aldık.
Sakın yanlış anlamayın bu sizlere karşı bir sitem değil,sadece kendimi birdaha:silent::queen:gibi hissetmek istemiyorum.

selamlar,
Özer


belifeless,bir tek sen değilsin gelmeyen,herkesin işi çıkmış maalesef.Ama sorun değil,bu son buluşmamız değil nasıl olsa.Diğerlerinde bize bişeyler ısmarlayarak affettirebilirsiniz kendinizi:)

Şaka bir yana,önce iş gelir.Gelemeyen bütün arkadaşımız hiç üzülmesin,bir dahakine artık...[/QUOTE]
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özer abi,Orange cafe değil abi,Portakal cafe ydi tam ismi mekanın:)İngilizce ismiyle sormuşsanız bulamamış olabilirsiniz:p
Biz 20:40 - 20:45 gibi Portakal Cafe den çıktık maç yapacağımız sahaya doğru.Maç 21:00-22:00 saatleri arasında olduğu için biraz erken kalktık. Keşke birimizi arasaydınız,numarası yokmuyu hiç kimsenin yoksa:silent:
Portakal Cafe o kadar kolay bulunulacak bir yer ki hiç bilmeseniz dahi büyük park ın tam ortasında ve kime sorsanız gösterecek şekilde bir yerde.
Üzüldüm böyle gelip bulamamanıza,belkide buldunuz ama biz çıkmıştık o zaman.Ege Üniversitesinde maç yapacağız demiştik,oraya gelseydiniz keşke.
Neyse artık,kısmet...Bir dahaki sefere görüşmek üzere:rendeer:

BU ARADA ARKADAŞLAR,
Tshirtlerin yapımı tamamlandı,bir dahaki buluşma da dağıtımını yapacağım.

:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
belifeless,bir tek sen değilsin gelmeyen,herkesin işi çıkmış maalesef.Ama sorun değil,bu son buluşmamız değil nasıl olsa.Diğerlerinde bize bişeyler ısmarlayarak affettirebilirsiniz kendinizi:)

ooohohhhh yeni gelene motorları yıkatın gelemeyenlere bişeyler ısmarlatınn bulmuşsunuz siz işin kolayınıııı ama canınız sağolsunnnn istediğinizzz çay olsunnn
gerçi halaaa çeşme gezisinde tavlada bana yenilip sözünü tutmayan çaycı abilerimizz var ya neyseee o benim yerime size ısmarlarr bi dahaki toplantıda çayları artıkkk :queen::cat::p

Yoklama aldık,gelmeyenlerin velileriyle bizzat Özlem ilgilenecek...Gelen arkadaşlardan,gelmeyen ve gelip 30 dakka sonra "hadi görüşürüz" diyenlerden de allah razı olsun.

ahmet mümkünse uzun bir süre veli meli görmek istemiyorummm yok kış okulu veli toplantısı yok yaz okulu veli toplantısı bana baayyyy geldi artıkkk
sen çocukları yolla bana daha az kaprisli oluyorlarrr:queen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
özlem valla sen hiç konuşma zaten ektin bizi. alacağın olsun bakalım. sen gelmedin bi I-ben le ben kaldım. :pale:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Durumlar nedir şimdi izmir mt yendi anlaşılan:p

BU ARADA ARKADAŞLAR,
Tshirtlerin yapımı tamamlandı,bir dahaki buluşma da dağıtımını yapacağım.

:cat:

Tuncer kardeş o zaman gelecek buluşmaya bende geleyim:)ama biri beni artçı olarak alsın :salut::) Hı bu arada t-shirtlerde öğrenci ya da öğretmen indirimi yok mu :mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar yeni merkez binaya taşınıyoruz,bunu telaşı ve stresi içinde idim. katılamadım aranıza çok geç çıktım işten,wallace kardeşime de durumu gündüzden ilettim...bir dahakine ben ve gruptaki(MANİSA-MT) arkadaşlarımı getireceğim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
özlem valla sen hiç konuşma zaten ektin bizi. alacağın olsun bakalım. sen gelmedin bi I-ben le ben kaldım. :pale:

şule walla bu ara çok yoğun işler yine
koşturup duruyorum
yaz okulu kayıtlarının koşturmacasından
kendi işlerimi halledeck vakit bile bilemiyorummm

bizden kimler vardı
ıben nasıl bu arada
görürsen sevgilerimi ilet lütfenn
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar yeni merkez binaya taşınıyoruz,bunu telaşı ve stresi içinde idim. katılamadım aranıza çok geç çıktım işten,wallace kardeşime de durumu gündüzden ilettim...bir dahakine ben ve gruptaki(MANİSA-MT) arkadaşlarımı getireceğim.

serkan hayırlı olsun bu arada yeni binanızzz
açılış ne zaman yollayalım çiçekleri:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
PIERzig sana tshirt indirimi yapıcam söz...Herkese 10 ytl,sana ise 9,99:)
Bana bedenini söyle dostum,ona göre sipariş geçeceğim.

Fotoğraflar gelir arkadaşlar bir kaç ay içerisinde merak etmeyin:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
PIERzig sana tshirt indirimi yapıcam söz...Herkese 10 ytl,sana ise 9,99:)
Bana bedenini söyle dostum,ona göre sipariş geçeceğim.

Fotoğraflar gelir arkadaşlar bir kaç ay içerisinde merak etmeyin:)

Birkaç ay içerisinde :silent: :silent: :silent: Gerçi biz toplantıya katıldıkta katılamayan arkadaşlar için demiştim.

Bu arada şu tshirtlerden bende istiyorum.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar cuma günü bir mağazanın açılış organizasyonunu üstlendiğimiz ve kokteyl bölümünün planlanan saatten 2 saat daha fazla sürmesi nedeniyle aranızda olamadım.Birdahakine tam kadro inşallah....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
mehmetcalli35 ve chatkut,tshirt bedenlerinizi söyleyin.
Dün yemekte soracaktım unuttum:pEee yorgunluk + yemeğe duyulan özlem tshirt bedenlerinden daha ağır bastı sanırım:)
Hallederiz arkadaşlar merak etmeyin:cat:

rots,önce iş sonra eğlence,üzme kendini kısmet değilmiş demek ki,başka zaman inşallah.Bir dahaki sefere dediğin gibi tam kadro bekliyoruz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst