Mavişehir deki planet le bu hiltondaki planet aynı firmanın yerleri zaten.
Ben merkezde olması açısından dedim hilton diye.Ama isterseniz Bostanlı da olabilir,benim için sorun değil.
Hilton un oradaki baya bir kapsamlı ve güzel yapılmış.Oyun alanları oldukça geniş ve çeşitli oyunları da bulabilmek mümkün (bilardo vs.) ama oto park sorunumuz olacak,bunu bir şekilde halledeceğim gerekirse.
Bu gün gittim konuştum oranın sorumlusuyla tekrar,rezervasyon yaptırdım.Ama bostanlı daha uygun derseniz iptal ettirebiliriz rezervasyonu sorun değil.
Başlık açacaktım birazdan,farklı bir düşüncesi olan varsa söylesin.
Lodos Cuma toplantısı için diyoruz(haftaya).