[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
yine bomba gibisiniz. spora da el atıldı tamamdır bu iş... güzel olmuş her şey belli. helal olsun size...
bazı aksiliklerden dolayı bir müddet vaktim olmayacak siteye girmeye ve organizasyonlara katılmaya ama ben hepinize bol bol geziler, kroslar, eğlencenizi yansıtan fotolar, keyiflerinize keyifler diliyorum... kazasız belasız sürüşler sizinle olsun...

hoş kalın
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Serçe ancak ışınlayıp ışınlayıp çıkıyosun:)Geldiğin gittiğin yok...
Neyse sen aksiliklerini hallet(yapabileceğimiz bir şey varsa söyle) işlerini bitir,biz seni her zaman bekliyor olacağız:rendeer:
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
Serçe ancak ışınlayıp ışınlayıp çıkıyosun:)Geldiğin gittiğin yok...
Neyse sen aksiliklerini hallet(yapabileceğimiz bir şey varsa söyle) işlerini bitir,biz seni her zaman bekliyor olacağız:rendeer:

sağol tuncercim yapılabilecek birşey yok varlığınız yeter zaten. ben zaten sizi bulmuşken kaybetmek istemem. buralarda olurum. motorunuz bu cadde üzerinde seyir halinde olursa bir mola için bir sıcak çay için iki hoş sohbet için ben de sizi bekliyor olacağım. :)
Allah a emanet olun
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sağol tuncercim yapılabilecek birşey yok varlığınız yeter zaten. ben zaten sizi bulmuşken kaybetmek istemem. buralarda olurum. motorunuz bu cadde üzerinde seyir halinde olursa bir mola için bir sıcak çay için iki hoş sohbet için ben de sizi bekliyor olacağım. :)
Allah a emanet olun

çay ve sohbet mi dedi birisi tamam hemen gelirim:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bende gelirim wallace alırsa beni artçı olarak mesela :p yolları bilmiyorum kaybolmayayım o bakımdan :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dostuma bak çayın lafımı olur...rize'ye götürürüm ben seni :mrgreen: çay içmeye :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
yaHU DOSTLAR,,2 ADIM YOL GELDİK MAÇ İÇİN ABARTMAYIN..SİZİ SEVMESEK ZATEN GELMEYİZ..

GENEDE HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
MECİT;708035' Alıntı:
yaHU DOSTLAR,,2 ADIM YOL GELDİK MAÇ İÇİN ABARTMAYIN..SİZİ SEVMESEK ZATEN GELMEYİZ..

GENEDE HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER..

sen gittin olum biz onuda yapamadık mahçup olduk dostlarımıza karşı :pale:eek:nun için yazı dahi yazamıyoz siteye :salut::salut::salut::salut:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gürkay;708197' Alıntı:
sen gittin olum biz onuda yapamadık mahçup olduk dostlarımıza karşı :pale:eek:nun için yazı dahi yazamıyoz siteye :salut::salut::salut::salut:

Olur mu yav naaptın sen:silent:Bi gelmemekle hemen mahçup olunur mu,olmaz öyle şey...Biz her zaman bekliyoruz sizi,bu gün olmaz yarın olur hiç farketmez,sonuçta bir iki günlük dostluklar değil bunlar:wiinkk:


YARIN MEKANLA SON GÖRÜŞMELERİ YAPIP BOWLING BAŞLIĞI AÇACAĞIM SİTEYE,HABERİNİZ OLSUN...
Halı sahadan kaçtınız ama bowlingden kaçamayacaksınız gibi geliyor bana :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Olur mu yav naaptın sen:silent:Bi gelmemekle hemen mahçup olunur mu,olmaz öyle şey...Biz her zaman bekliyoruz sizi,bu gün olmaz yarın olur hiç farketmez,sonuçta bir iki günlük dostluklar değil bunlar:wiinkk:


YARIN MEKANLA SON GÖRÜŞMELERİ YAPIP BOWLING BAŞLIĞI AÇACAĞIM SİTEYE,HABERİNİZ OLSUN...
Halı sahadan kaçtınız ama bowlingden kaçamayacaksınız gibi geliyor bana :)

iyi olur forrap..fiyatlar bomba..bir an önce ayarlarsan sevinirizz :mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Tuncerim bowling olayı süper olucak birazda bowling olayına el atalım İZMİR MT olarak halı sahası gibi makara geçeceğinden eminim sabırsızlandım şimdiden
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
BOWLİNG te 14 kişi olursa toplam puanına yarışılır ki çok güzell geçer. Pazar günleri sabah 12 ytl ye sınırsız kahvaltı herşey varr içecekte dahil. ve bowling te yanında bedava. rezervasyon yapılıyo.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Erudite,benim bulduğumda 9 ytl ve akşam menüsü.
Etli yemek + salata + tatlı + içecek + oyun şeklinde hepsi 9 ytl... (Hilton bowling planet)

Yarın (daha doğrusu bu sabah) gidip son ayarlamaları yapmayı planlıyorum.
Olmazsa bilgi alışverişi içerisinde en uygun yeri ayarlarız:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bu haftasonu için diyoruz değilmi bowlingi...arkadaşlar bi dahaki haftasonu yapacak isek :silent:bende(bizde) arıza olabilir...:)yetkililerin bilgisine :p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Erudite,benim bulduğumda 9 ytl ve akşam menüsü.
Etli yemek + salata + tatlı + içecek + oyun şeklinde hepsi 9 ytl... (Hilton bowling planet)

Yarın (daha doğrusu bu sabah) gidip son ayarlamaları yapmayı planlıyorum.
Olmazsa bilgi alışverişi içerisinde en uygun yeri ayarlarız:cat:

Forrap, ben MAvişehir EGS deki planet ten bahsetmiştim o halde fiyatlar aynı, akşam menüsü hafta içi 9 ytl + bowling. Beraber olduktan sonra hiltonu planeti fark etmez tabi. İnşallah bu sefer gelebilirim. Pazar günü omadığı sürece şuan sorun yok gibi gözüküyor :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
millet şu yeni organizasyon işlerini MT izmir üzerinden konuşsak ya. niye hala halısaha maçındayız. farklı yenildik tamam da bu kadar da eziyet edilmez ki yaw:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst