[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mehmetcalli35 ve chatkut,tshirt bedenlerinizi söyleyin.
Dün yemekte soracaktım unuttum:pEee yorgunluk + yemeğe duyulan özlem tshirt bedenlerinden daha ağır bastı sanırım:)
Hallederiz arkadaşlar merak etmeyin:cat:

rots,önce iş sonra eğlence,üzme kendini kısmet değilmiş demek ki,başka zaman inşallah.Bir dahaki sefere dediğin gibi tam kadro bekliyoruz:)

medium yapışıyor large hafif dökümlü oluyor :) normal atlet üzerine baskı t-shirt sanırım yapılanlar...olaydan haberim yok ama dediğim gibiyse ben L beden istiyorum..saol forrap :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum herşey için. BU sene herşey üst üste geldi, araba ile kaza yaptım, bir hafta sonra babam çok hastalandı, Ameliyata aldık fakat hastalığı gereği herşeyin çok yolunda olduğunu söyleyemeyeceğim. Evde ağlamıyorum çünkü biliyorum ki ben üzülürsem annem ve kardeşlerimde üzülür ama yeri geliyor tutamıyorum kendimi saatlerce ağlıyorum dışarda . Bi an baba oluyorum 2 dk sonra Eser, gerektiğinde Anne olmam gerekiyor. babam iyileşsin başka hiçbirşey istemiyorum. Kendisi bilmiyor hiçbirşey, kardeşlerimde. Toparlanmam uzun sürebilir, en kısa sürede tekrar gelmek size katılmak istiyorum. . .
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
ÇOK geçmiş olsun kardeşim . Allah bir an önce işallah şifasına kavuşmasını iyileşmesini sağlar.Böyle günler çok zordur zateni DEdiğin gibi kimi zaman baba kimi zaman anne olmak zorunda kalır insan. Bir an önce sağlığına kavuşur işallah.. Sevgiler, Saygılar.. :rendeer::rendeer:...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
ÇOK geçmiş olsun kardeşim . Allah bir an önce işallah şifasına kavuşmasını iyileşmesini sağlar.Böyle günler çok zordur zateni DEdiğin gibi kimi zaman baba kimi zaman anne olmak zorunda kalır insan. Bir an önce sağlığına kavuşur işallah.. Sevgiler, Saygılar.. :rendeer::rendeer:...

Teşekkürler kardeşim. Doktorların ne söylediği umrumda değil, sonuçta bu takdiri ilahi, doktorlar da bilemez herşeyi. Ben iyileşeceğine inanıyorum. En kısa zamanda görüşmek dileği ile :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Arkadaşlar cuma günü bir mağazanın açılış organizasyonunu üstlendiğimiz ve kokteyl bölümünün planlanan saatten 2 saat daha fazla sürmesi nedeniyle aranızda olamadım.Birdahakine tam kadro inşallah....

Sevgili Rots,
Boyle gereğinden fazla uzayan kokteyller için tavsiyem;
Acil MT izmir dost telefonlarını aramalısın. En kısa zamanda intikal ederek kokteylin tüm kokteylini tüketebilecek potansiyele sahibiz.
İçki biterse kokteylde de dağılır herhalde.
Yok olmazsa B planı, C planı mevcut. :pr::pr::pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626


















ve gecenin finali o kadar maçta kalori kaybettik di mi canım:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
evet sağolasın murat abi,maçın oyuncusunuda söyliyelim unutulmasın zokimon kardeşim::alkiis::::deliir::::angry2::::winkwink
bizi kırmayan gelen mecit kardeşimizide unutmayalım kırmadı geldi adam ayağına sağlık ::cheeeeer
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlarım dostlarım aranızda olamadım çok üzgünüm...ama sıkı maç olmuş(skorda fark olsada :cherry: )

ilk organizasyonda yanınında olmaya çalışacağım hepinizi özledim...:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet sağolasın murat abi,maçın oyuncusunuda söyliyelim unutulmasın zokimon kardeşim::alkiis::::deliir::::angry2::::winkwink
bizi kırmayan gelen mecit kardeşimizide unutmayalım kırmadı geldi adam ayağına sağlık ::cheeeeer

evet ya mecit kardeşim e ekstra ekstra ekstra teşekkür. :cat::rendeer: ayağına gönlüne sağlık

arkadaşlarım dostlarım aranızda olamadım çok üzgünüm...ama sıkı maç olmuş(skorda fark olsada :cherry: )

ilk organizasyonda yanınında olmaya çalışacağım hepinizi özledim...:rendeer:

kardeşim ne demek her zaman bekleriz. geleceksin mutlaka yoksa bak biz gelip basarız oraları, köpeğinizi uyutmayız, camınıza taş atarız. sen böyle derdin eskiden şimdi sıra bende. valla bizde sizleri özledik be kardeşim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum herşey için. BU sene herşey üst üste geldi, araba ile kaza yaptım, bir hafta sonra babam çok hastalandı, Ameliyata aldık fakat hastalığı gereği herşeyin çok yolunda olduğunu söyleyemeyeceğim. Evde ağlamıyorum çünkü biliyorum ki ben üzülürsem annem ve kardeşlerimde üzülür ama yeri geliyor tutamıyorum kendimi saatlerce ağlıyorum dışarda . Bi an baba oluyorum 2 dk sonra Eser, gerektiğinde Anne olmam gerekiyor. babam iyileşsin başka hiçbirşey istemiyorum. Kendisi bilmiyor hiçbirşey, kardeşlerimde. Toparlanmam uzun sürebilir, en kısa sürede tekrar gelmek size katılmak istiyorum. . .

geçmiş olsun arkadaşım üzülme. baban hangi hastanede yatıyor.ben 9 eylül ün. hastanesinde çalışıyorum yapabileceğim birşey varsa haberim olsun tekrar geçmiş olsun.




teşekkürler murat cım güzel fotolar için :rendeer:

ayağına sağlık mecit:rendeer:

I-Ben cim sana teşekkürler tezahüratlarda beni yalnız bırakmadın. :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar kusura bakmayın hastalıklarla uğraşıyorum aranızda olamadım ama en kısa zamanda yeşil sahalara dönücem (ilk organizasyona katılırım)herhalde.sizleri özledim kendinize dikkat edin:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gürkay önce ben özledim dostlarımı adamı tav etme ::evil::::miiz::::koop::
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Murat abi fotolar için çok çok saoalsın mütiş maçın kanıtları bunlar en kısasürede bir daha yapalım böyle halı saha organizasyonları süper oluyo (göbek eriyo):p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Oooo fotoğraflar gelmiş:)Eline sağlık...
Fotoğrafları bu yüzyıl içinde eklemen çok iyi oldu:cherry:

Katılan,katılmak isteyip de katılamayan herkese teşekkürler...Çok güzel bir buluşma ve maç oldu:)
Mecit e oralardan tek başına bile olsa bizi kırmayıp geldiği için ayrıca teşekkürler:)

Lodos ve Gürkay,böyle bir iki cümle yazıyla kurtaramazsınız...Bir daha ki organizasyonda herşey sizden :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst