- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
PIERzig sana tshirt indirimi yapıcam söz...Herkese 10 ytl,sana ise 9,99![]()
Oyy iskontoya bak 0.o1 ytl :queen:
Şöle üst taraflardan Bi S beden ayırıver banada
:cat:
PIERzig sana tshirt indirimi yapıcam söz...Herkese 10 ytl,sana ise 9,99![]()
mehmetcalli35 ve chatkut,tshirt bedenlerinizi söyleyin.
Dün yemekte soracaktım unuttumEee yorgunluk + yemeğe duyulan özlem tshirt bedenlerinden daha ağır bastı sanırım
Hallederiz arkadaşlar merak etmeyin:cat:
rots,önce iş sonra eğlence,üzme kendini kısmet değilmiş demek ki,başka zaman inşallah.Bir dahaki sefere dediğin gibi tam kadro bekliyoruz![]()
biz gol attıkça trubunler uzuldu :mrgreen:
hedooooooooooooooooo::yanliss:::hakem1::
::sos::::sos::::sos::::stretche yok ben birşey demedim zaten:mrgreen:
ÇOK geçmiş olsun kardeşim . Allah bir an önce işallah şifasına kavuşmasını iyileşmesini sağlar.Böyle günler çok zordur zateni DEdiğin gibi kimi zaman baba kimi zaman anne olmak zorunda kalır insan. Bir an önce sağlığına kavuşur işallah.. Sevgiler, Saygılar.. :rendeer::rendeer:...
Arkadaşlar cuma günü bir mağazanın açılış organizasyonunu üstlendiğimiz ve kokteyl bölümünün planlanan saatten 2 saat daha fazla sürmesi nedeniyle aranızda olamadım.Birdahakine tam kadro inşallah....
evet sağolasın murat abi,maçın oyuncusunuda söyliyelim unutulmasın zokimon kardeşim::alkiis::::deliir::::angry2::::winkwink
bizi kırmayan gelen mecit kardeşimizide unutmayalım kırmadı geldi adam ayağına sağlık ::cheeeeer
arkadaşlarım dostlarım aranızda olamadım çok üzgünüm...ama sıkı maç olmuş(skorda fark olsada :cherry: )
ilk organizasyonda yanınında olmaya çalışacağım hepinizi özledim...:rendeer:
Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum herşey için. BU sene herşey üst üste geldi, araba ile kaza yaptım, bir hafta sonra babam çok hastalandı, Ameliyata aldık fakat hastalığı gereği herşeyin çok yolunda olduğunu söyleyemeyeceğim. Evde ağlamıyorum çünkü biliyorum ki ben üzülürsem annem ve kardeşlerimde üzülür ama yeri geliyor tutamıyorum kendimi saatlerce ağlıyorum dışarda . Bi an baba oluyorum 2 dk sonra Eser, gerektiğinde Anne olmam gerekiyor. babam iyileşsin başka hiçbirşey istemiyorum. Kendisi bilmiyor hiçbirşey, kardeşlerimde. Toparlanmam uzun sürebilir, en kısa sürede tekrar gelmek size katılmak istiyorum. . .