İZMİR ( küçük) MT HAFTASONU DEVRİYESİ

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi sende hastayım ayağına işe gitmiyosun,Türk ekonomisindeki bir kambursun abi:queen: Biz çalışıyoruz,sen yatıyosun..
Olmaz ki :)

(Bu arada bu hafta sabahçıyım malum,senin pc de mi senin kızın laptopta mı ne bişeyler vardı,müsait olursanız herhangi bir gün haber verin akşam gelip halledeyim..:wiinkk: )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
22 haftalık iznimi tüketiyorum çaktırma :mrgreen:karmaçomanın yaşı kadar yıldır çalışıyorum artık dinlenme zamanı :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hadi hadi hastayım diye bizi yiyon :p Onca km yapmışsınız sağlıklı olsan demek ki :queen:

Bu arada eklentilerinin hastasıyım abi :queen:

Etiketler: apv, atci, bahcevan, bowling, calli, gokart, gurme, torbali, tunay
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla bende hastayım ama evde yatıyorum haftasonları. biran önce iyileşmem ve grubumu kurmam lazım. Evet grubuma üye kayıtları başladı.
1. Wallace
2. Böcük
3.Duyulmaz
4.Chatkut
5. Ceyz
6.Rots
7.TrTarık
8.......
9.....

kontenjanımız sınırsızdır. biz öyle 3 lü gezmeyiz. 3-5-8 bilmeyiz.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yaa izmir mt cnm abılrım benım ya bı kerede evınızde oturun ya bune 2 gunde bır gezı :queen::queen::queen::queen::queen: saka yapıom 10 numara bı gezı olmus ellerınızıe saglık. :D yeter az gezın :D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Yaa izmir mt cnm abılrım benım ya bı kerede evınızde oturun ya bune 2 gunde bır gezı :queen::queen::queen::queen::queen: saka yapıom 10 numara bı gezı olmus ellerınızıe saglık. :D yeter az gezın :D

izmir mt oturmaz otursa izmir mt olmaz:queen::queen: herkes birbirinden deli olacağı bu. bi haftasonu evimizde keyif yapamıyoruz ki kardeşim
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
22 haftalık iznimi tüketiyorum çaktırma :mrgreen:karmaçomanın yaşı kadar yıldır çalışıyorum artık dinlenme zamanı :cat:

bende bunun üzerine şööle derin dondurucunun dibinden en buzzz gibi bi esp çıkarıcam ama kusruma bakma, DİNlenme zamanı geldiyse hangi dine geçeceğine karar verdinmi ?
yıl başı ve yıl sonu bağlantılı işler biraz yoğunda beynümde biraz uyuşma var galiba.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende bunun üzerine şööle derin dondurucunun dibinden en buzzz gibi bi esp çıkarıcam ama kusruma bakma, DİNlenme zamanı geldiyse hangi dine geçeceğine karar verdinmi ?
yıl başı ve yıl sonu bağlantılı işler biraz yoğunda beynümde biraz uyuşma var galiba.

En son budist rahiplerle görüşüyordu.... Ama şamanlarla sıcak görüşmeler içindeymiş.... :p:p:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Tmm. Canım çay istediğinde artık numarayı biliyorum:queen:

7/24 çay servisim başlamıştır.Saygılar...

Sulanmayın dedik size dimi...Zaten başkalarına bakmaz o....:cat::cat:

Tabi alper abi senden başkasına bakmam :cat:

yakalasaydık sıcak sohbet yapacaktık :pyakalayamadık camiye sorduk,muhtarı yatağından kaldırdık,motor tamircilerine sorduk,okullara sorduk,camiden anons yaptırmayı bile düşündük :mrgreen:fakat bu organizasyonun hezimetinin tek sorumlusu ALP_TUNAY dır -1 aldı benden fakat günün devamında aldığı +8 olanları unutturdu hele gurmedeki özel çorba İNANILMAZ ilaç gibi geldi :cat:iyiki varsın ALP_TUNAY sayende evde yatıyorum dinleniyorum :queen:

Çorbayı kaçırmışım iyimi.Gerçi ben adana yiyecektim kalsaydım ama olsun kaçırmışım çorbayı yinede :pale:

Hadi hadi hastayım diye bizi yiyon :p Onca km yapmışsınız sağlıklı olsan demek ki :queen:

Bu arada eklentilerinin hastasıyım abi :queen:

Etiketler: apv, atci, bahcevan, bowling, calli, gokart, gurme, torbali, tunay

Çengüz abi yola çıkarken gerçekten hastaydı.Ama yol gittikçe adamın hastalığı geçti.Daha yol yapsak herhalde önümzdeki 3-5 yıl hasta olmazdı :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çalli geleyim o zaman çayını içmeye. senin nicki değiştirelim çayli yapalım. yada çarli
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
çalli geleyim o zaman çayını içmeye. senin nicki değiştirelim çayli yapalım. yada çarli

Katılıyorum sana Murat abi çaylı veya çaycı olsun artık:wiinkk:

Sen yenisin galiba.....:bounce::bounce::bounce:

Okumuyomusun kardeşim...Çallı benim çayağacım....:cat::cat::cat::p

O sadece senin değil abi hepimiz çay ağacı:p Sağolsun allah başımızdan eksik etmesin:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılıyorum sana Murat abi çaylı veya çaycı olsun artık:wiinkk:



O sadece senin değil abi hepimiz çay ağacı:p Sağolsun allah başımızdan eksik etmesin:p:p:p
2 çayını içtiğine dua et....:cat::cat: Bidaha kimseye ısmarlatmam zaten.... Kapatmayın kardeşim dükkanın önünü...:queen::queen::queen: alllaaa allla:pr::pr:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
2 çayını içtiğine dua et....:cat::cat: Bidaha kimseye ısmarlatmam zaten.... Kapatmayın kardeşim dükkanın önünü...:queen::queen::queen: alllaaa allla:pr::pr:

Sen olmasan zaten daha çok çayını iççez ağacımızın ama bereketi kaçar die fazla ısmarlatmıyon bize:farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
öyle kardeşim bu Alp_Tunay ı pek boş bırakmamak lazım yakında gruptaki herşeye benim der.
Alp_Tunay hadi hadi hadiiiiiiiiiiiii:queen::queen::queen::cherry::cherry::cherry:
Naaapim herşeyi.. Çayağacım yeter bana....:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst