- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
Bende tanıdım ama rencide olmasın diye yazmıyorumBak bu adam tanımış Gürkan'ı.. :cat:
Yüzü mü var yazmayaloft sende yazmıackmısın bırseyler?
Benim oyum smir eUlen patron sıra benim valla topunuzu dizerim topa :mrgreen:
İlk basvuru benimdi sen soyle kenarda bekle bakalım smirnouf cugum
Dada database in admin sifrelerini alıp 0,0001 oktan cakma mod gurkanı daha silecegim databaseden :queen::queen::queen::queen: