Herkese iyi dilekleri için sonsuz teşekkürler.
MT sayesinde sizler gibi sıkı dostlar kazanmış olmak benim en büyük mutluluğum.
Hep beraber nice nice yıllara arkadaşlar.
Yaşlanıyormuyum ne?
SmirnouF konu için sağol. Sen şöyle bi kenarda bekle biraz seni değerlendireceğiz. :cherry:
Benimle beraber nice güsel senelereeeeeee::149::::149::
Her zaman göreve hazırımSmirnouF konu için sağol. Sen şöyle bi kenarda bekle biraz seni değerlendireceğiz. :cherry:
gurkandan bısı cıkmaz yaaa 1 oktan mod o![]()
Herkese iyi dilekleri için sonsuz teşekkürler.
MT sayesinde sizler gibi sıkı dostlar kazanmış olmak benim en büyük mutluluğum.
Hep beraber nice nice yıllara arkadaşlar.
yağcılarda inecek vaaaaaarrrrrHer zaman göreve hazırım, birde Gürkan abinin konusunu açtımmı bu iş bitmiş demektir :cherry:
Herkese iyi dilekleri için sonsuz teşekkürler.
MT sayesinde sizler gibi sıkı dostlar kazanmış olmak benim en büyük mutluluğum.
Hep beraber nice nice yıllara arkadaşlar.
Yaşlanıyormuyum ne?
SmirnouF konu için sağol. Sen şöyle bi kenarda bekle biraz seni değerlendireceğiz. :cherry: