İyiki doğdun SkullHunter :)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Erhan abiyi bekledim ama gelmedi , neyse inşallah sabah kalktıgımda kendimi mod olarak görürüm :). 1günlük bile olsa bana yeter :p
cümleten iyi geceler Türkiye :wiinkk:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Demek yarın MT'de yeni bir dönem başlıyor. Smirnof Mod olmuş olarak uyanacağız...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
doğum günün kutlu olsun Erhan,
Mt ile, bizlerle, sevdiklerinle, motosikletinle her biri öncekilerden daha mutlu onlarca doğum gününü kutlarız inşallah.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Mutlu Yıllar Dilerim Erhan abim, sevdiklerinle beraber nice mutlu senelere inşallah... :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
MMMUUTTTLLLUUUU YYYIILLLLLAAARRRRR :rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Medeni hâli bekar olarak geçireceğin son doğum günün kutlu olsun :))))
Nice yıllara Erhan, allah sevdiklerinle mutlu, mesut, sıhhatli bir hayat nasip etsin..
İyiki doğdun..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Patron Doğum günün kutlu olsun, Her daim sevdiklerinle beraber olman dileği ile adaş :rendeer:

ilk defa bu kadar erken MT ye giriş yapıyorum :p sırf doğum gününü kutlamak için kıymetini bil :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Skull' um Hunter' ım Erhan Kardeşim:rendeer:

İyiki doğdun, nice sağlık dolu, motosiklet dolu yıllar dilerim. Sevdiklerin Dostların eksik olmasın başından:rendeer::rendeer:

denizcimuzaffer, denizcieylem, denizciforesight vee çok yakında amcasııı denizcibebiiiişşş:):)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Doğum günün kutlu olsun Erhaannnnnnnnn, seni çok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... :rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
iiki doğdun erhan abiciğim:)nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara:rendeer::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst