İyiki doğdun SkullHunter :)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bak bu adam tanımış Gürkan'ı.. :cat:
Bende tanıdım ama rencide olmasın diye yazmıyorum :p
loft sende yazmıackmısın bırseyler?
Yüzü mü var yazmaya :p
Ulen patron sıra benim valla topunuzu dizerim topa :mrgreen:
İlk basvuru benimdi sen soyle kenarda bekle bakalım smirnouf cugum :p
Dada database in admin sifrelerini alıp 0,0001 oktan cakma mod gurkanı daha silecegim databaseden :queen::queen::queen::queen:
Benim oyum smir e :p O diilde öle bişi yaparsan silme gurkanı.Yetkilerini al dalga geçeriz:p
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
tarifsiz sevdiğim canım kardeşim mutsuzluk senden uzak olsun damla kardeşimle uzun huzurlu bir hayat sürer sağlıkla ailenle mutlu yıllara gider motosikletciliği biz kardeşlerinle en güzel şekilde yaşar sağlıkla nice yıllara uzanırsın sevgilermle ...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Erhan 'cım doğum günü kutlu olsun, ama böyle kuru kuru mu kutlayacağız? Pasta kesmiyecek misin? :cherry:

Her zaman göreve hazırım :p, birde Gürkan abinin konusunu açtımmı bu iş bitmiş demektir :cherry:

Bunca yıllık üyeyim daha ilk 2007 de açıldı topağım benim :pale: :p

gurkandan bısı cıkmaz yaaa 1 oktan mod o:D

Bak bu adam tanımış Gürkan'ı.. :cat:

Bende tanıdım ama rencide olmasın diye yazmıyorum :p

:bounce:

Dada database in admin sifrelerini alıp 0,0001 oktan cakma mod gurkanı daha silecegim databaseden :queen::queen::queen::queen:

Çok oturuyorsun pc başında, sulanmış birazcık beynin :mrgreen: Anladın sen onu..

tarifsiz sevdiğim canım kardeşim

öyle böyle değil ile eşdeğerli sanırım :p ilk festival konserinde Erhan 'ı sahneye davet edip "nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım" isimli eseri okutursun artık, en sevdiği parçadır :cherry:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Mutlu yıllar dilerim Erhan dost :)

27 de çokmuş beee, bişeyler yapsan da ayağımız alışsa :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Çok oturuyorsun pc başında, sulanmış birazcık beynin :mrgreen: Anladın sen onu..

Anlamadım valla :mrgreen: Sen msn den gel bakalım ne anlamam gerekiyor anlatda anlayayım :wiinkk:
Yokds seni yarı evli, dogum gunu cocugu olan sahısa bildirerek dava acarım :bounce:

Kullanıcı hakları diye birşey var :bounce:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Konu iyice geyiğe sarmış , galiba Admin konusu kilitleten ilk forum olcaz :mrgreen:,neyse battı balık yan gider :cherry:

yağcılarda inecek vaaaaaarrrrr:p:p:p:p:queen::queen::queen::bounce::bounce:
yağcılık değil abi yaw , tamamen içimden gelen duygularımı yazdım satırlarımda :p
İlk basvuru benimdi sen soyle kenarda bekle bakalım smirnouf cugum :p
mod olup napcam , o zaman geyik yapamamki :p , rütbe gereği ağır takılmamız gerekecek ,onuda hiç yapamam :p
Benim oyum smir e :p O
Mod olursam bu kıyağını unutmaycam :wiinkk::wiinkk::cherry:
Bunca yıllık üyeyim daha ilk 2007 de açıldı topağım benim :pale: :p

o zaman sıradaki doğumgünü topic'inide ben acarım ama bi garanti isterim , en azından şöyle bi yarım modluk özellikleri verseniz :) (mesela kilitli konuları açma :p)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı huzurlu nice iki teker üzerinde seneler dilerim.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
patron sen yaşlanmışsın yaa. uzaktan 22 gibi duruyodun :p

doum günün kutlu olsun diyip olayı çevirelimde soora site halkıyla helalleşmek zorunda kalmiyim :p
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
doğum gününü kutlar daha nice senelere kazasız zevkli şürüşler dilerim
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Herkese tekrar iyi dilekleri için teşekkürler. Şu an itibariyle doğum günüm tedavülden kalktı. :mrgreen:
İyi ki doğmuşum. Doğmasam nereden bilecektim böyle serseri motorcu dostlarımın olacağını :) :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşım, doğum günün bitmiş sen kelebek olmuşsun bile ama :p
hepi börtdey tuu yooo erhanım :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst