- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
ahmetim deli dumrulum tatarım deli yeberesicem, koku manyağı, antenli kardeşim,ahmedim, baltalı deli dumurum, emincim, fofenk kornalım
Konya'nın imamı, İzmir'in basçısı.......KİM LEN BU TEKER TEKER GELİN :queen::queen::queen:
Hahahaa sonra bana satacan dimi motoru,1 haftadır sende.Sarı da sana çok yakışıyor zaten.Afiyet olsun ameeeetttt.
Olm albay seni yemeğe davet etti,aranızdaki buzları eritme mahiyetinde.Dedim eve motorla çıkar o.Sorun değil dedi... Ona göre.Yanlız silahını temizlerken gördüm.Hayra alamet değil bu iş heheee:queen::queen:
Bana anti fog demeyin,tüylerim diken diken oluyor
ale:
ale:
ale:
ale:
Eeee Öküüüzzzz işte.Başka bi açıklaması var mı???:queen::queen:
Saol Mehmet abi,teşekkür ediyorum
Ben böyle bi resme parça ayırmam aynen pasta alırım :queen::queen::queen: hahahaaaa.Çok saol Mustafa abi pasta için.Sanal da olsa dadından yiyemedim


Rahmi abi Bu kadar güzel bi dilek olamaz yaaaa,çok teşekkür ediyorum.Allah da sana uzun ömürler sağlıklı günler aylar yıllar versin...:rendeer::rendeer::rendeer:
Öyle deme 14 Eylülde seni görmüşlüğüm var canlı hemde.Tayfa Balıkda
Haziranda kesin benim işim çıkar hhahaaa Kenya buraya yumruk havaya.
Arkadaşlarım,abilerim,ablalarım...Hepinize çok teşekkür.Allah bizi bizden ayırmasın,uzun ömürler versin.
Rahmi Abi'nin dediği gibi bastonla gezene kadar motordan inmeyelim :rendeer::rendeer::rendeer:
İyi ki varsınız teşekkürler :queen::queen::queen:
Konya'nın imamı, İzmir'in basçısı.......KİM LEN BU TEKER TEKER GELİN :queen::queen::queen:
way way way bizim tataroğlu kocaman adam olmuş, heyt beee, e e e canım da acaip pasta çekmişti, bu üsküdar çaycısı tam olarak nerde arkadaşlar? bilen varsa soylesin
AHMET İM, BASCIM, SOKAKTA KALDIGIM DA KAPISINI ACAN, SALONU BANA KAPATAN SEVGİLİ DOSTUM... DOGUM GÜNÜN KUTLU MUTLU OLSUN... BUNUN ŞEREFİNE GS 500 ÜM Bİ HAFTA SENİNDİR....
Hahahaa sonra bana satacan dimi motoru,1 haftadır sende.Sarı da sana çok yakışıyor zaten.Afiyet olsun ameeeetttt.
dikkat albay geliyo...
-yavrum senin adın ne..?
-ne yapcan..?
-evladım burası tamir atölyesimi...zaten geçende kapıma geldin (ne alakaysa) :queen::queen:
akşam görüşürüz ahmetov...iyi ki doğdun :rendeer:
Olm albay seni yemeğe davet etti,aranızdaki buzları eritme mahiyetinde.Dedim eve motorla çıkar o.Sorun değil dedi... Ona göre.Yanlız silahını temizlerken gördüm.Hayra alamet değil bu iş heheee:queen::queen:
lemm gökalp yoksa antifogları doğumgünleri içinmi saklıyorsun.....:queen::queen::queen:
anladın sennnn.....![]()
Bana anti fog demeyin,tüylerim diken diken oluyor
o antifoglar elinde patladı gökalpin bi işe yaramıyor o yüzden hediye ediyor. Benim doğumgünümde niye bana ampul hediye etmedin?
Eeee Öküüüzzzz işte.Başka bi açıklaması var mı???:queen::queen:
doğum günün kutlu olsun ahmetim nice yıllara sağlıkla
Saol Mehmet abi,teşekkür ediyorum
![]()
DUYULMAZım KARDEŞİM HEPİDE BÖRT DEY TU YUUU:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
GÜÇÇÜK Bİ DİP NOT:
PASTA HAKKIMI AYIRIN LEM O KADAR![]()
Ben böyle bi resme parça ayırmam aynen pasta alırım :queen::queen::queen: hahahaaaa.Çok saol Mustafa abi pasta için.Sanal da olsa dadından yiyemedim
Doğum günün kutlu ve mutlu olsun Ahmet. Allahım, Çok uzun ve mutlu yıllar nasıpetsin,saçın sakalın ağarmış, bastonla gezene kadar motor üstünde ol :rendeer:
Rahmi abi Bu kadar güzel bi dilek olamaz yaaaa,çok teşekkür ediyorum.Allah da sana uzun ömürler sağlıklı günler aylar yıllar versin...:rendeer::rendeer::rendeer:
izmirde karşılaşamamamız bir şehir efsanesine dönüşecek yakında :mrgreen:
iki oturup bi sohbet etmişliğimiz olmasa da duydumki duyulmazın sene-i devriyesi imiş![]()
tohumlar fidanlara fidanlar dallara dallar ağaçlara nice nice yıllara kardeş nice nice yıllara)))))
ha bi de ben bi ihtimak haziranda ordayım
konya planını ona göre ayarla nice güzel yaşlara:rendeer:
Öyle deme 14 Eylülde seni görmüşlüğüm var canlı hemde.Tayfa Balıkda
Haziranda kesin benim işim çıkar hhahaaa Kenya buraya yumruk havaya.
Arkadaşlarım,abilerim,ablalarım...Hepinize çok teşekkür.Allah bizi bizden ayırmasın,uzun ömürler versin.
Rahmi Abi'nin dediği gibi bastonla gezene kadar motordan inmeyelim :rendeer::rendeer::rendeer:
İyi ki varsınız teşekkürler :queen::queen::queen: