iyi ki doğdun duyulmaz...

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Yürü be ahmedim tellerine vuran ellerine gurban olayım ben :) forever metallica!!!
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ahmet, doğum günün kutlu olsun kardeşim, nice mutlu yıllar sana, daha çok gezi görürüz beraber, daha çok videolarımı çekersin umarım :)

Benjamiiinnn, sen bu değiiiilsiiinnnn eyy eyyy eyyy eöyyyy:queen:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
LEn Konya'nın imamı, İzmir'in basçısı..
Bi yaş daha büyümüşün diolar bu gün.
Hadi bakalım iyiki doğdum mutlu yıllara. İyi ki varsın... :rendeer:

sen niye kendine pay çıkartıyorsun bakem. sana topik açmadık diye kıskandın mı :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ahmetim dikat ettim herkes sana "Ahmetim" diyor benimde dediğim gibi, aramızda kalsın samırım seni çok seviyorlar, kardeşim doğum günün kutlu olsun sevdiklerin biran bile yanından eksik olmasın
tekrar nice mutlu yıllaraaa.....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
doğum günün kutlu olsun delidumrul tatar ahmet abi :rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
way way way bizim tataroğlu kocaman adam olmuş, heyt beee, e e e canım da acaip pasta çekmişti, bu üsküdar çaycısı tam olarak nerde arkadaşlar? bilen varsa soylesin:p


AHMET İM, BASCIM, SOKAKTA KALDIGIM DA KAPISINI ACAN, SALONU BANA KAPATAN SEVGİLİ DOSTUM... DOGUM GÜNÜN KUTLU MUTLU OLSUN... BUNUN ŞEREFİNE GS 500 ÜM Bİ HAFTA SENİNDİR....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
dikkat albay geliyo... :p:p

-yavrum senin adın ne..?
-ne yapcan..?
-evladım burası tamir atölyesimi...zaten geçende kapıma geldin (ne alakaysa) :queen::queen:

akşam görüşürüz ahmetov...iyi ki doğdun :rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Ne kadar gecenin 1 inde ilk arayan benmiyim diye sormuş olsam da
Affedilmijek bişey yapmadım be adamım :mrgreen:
İyii ki doğdun Ahmeeeeettttt
sana dogum günü hediyesi antifog getiricemm :p :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ne kadar gecenin 1 inde ilk arayan benmiyim diye sormuş olsam da
Affedilmijek bişey yapmadım be adamım :mrgreen:
İyii ki doğdun Ahmeeeeettttt
sana dogum günü hediyesi antifog getiricemm :p :cherry:

lemm gökalp yoksa antifogları doğumgünleri içinmi saklıyorsun.....:queen::queen::queen:

anladın sennnn.....:p:p:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o antifoglar elinde patladı gökalpin bi işe yaramıyor o yüzden hediye ediyor. Benim doğumgünümde niye bana ampul hediye etmedin?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
candles-happy-birthday.jpg


DUYULMAZım KARDEŞİM HEPİDE BÖRT DEY TU YUUU:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

GÜÇÇÜK Bİ DİP NOT:
PASTA HAKKIMI AYIRIN LEM O KADAR
:D
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Doğum günün kutlu ve mutlu olsun Ahmet. Allahım, Çok uzun ve mutlu yıllar nasıpetsin,saçın sakalın ağarmış, bastonla gezene kadar motor üstünde ol :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
TATARIM ilk pastayı biz kestik bunun haklı gururunu yaşıyoruz:p yenı yaşında milletin motorlarına abi 1 tur ver diye goz koyma:queen:
biliyorsunuz arkadaşlar bir ahmet tataroğlu kolay yetişmiyor:queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
lemm gökalp yoksa antifogları doğumgünleri içinmi saklıyorsun.....:queen::queen::queen:

anladın sennnn.....:p:p:p

abi elimde kaldıgı falan yok 3 koli almıştım sadece bir tane kaldı o da vitrinimi süsleyen farklı renkler arasında :)
herkes memnun alan bir daha alıyor ama Ahmet kardeşim bir türlü begenmedi :cherry: o yüzden hediye edeyim diorum belki vizöre ve arabanın camına sıkmayı öğrenir :p :queen::queen:

o antifoglar elinde patladı gökalpin bi işe yaramıyor o yüzden hediye ediyor. Benim doğumgünümde niye bana ampul hediye etmedin?

kırılan ampul dogum günü hediyendi :p:p :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst