iyi ki doğdun duyulmaz...

Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
canım kardeşim, grubumuzun bir tanecik duyulmaz'ı iyi ki doğdun :rendeer::rendeer::rendeer: hep beraber, nice mutlu yıllara...

not: pasta yemek isteyen arkadaşları 20:00' de Üsküdar Çaycısı' na bekleriz.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oyy oyy oyyy dogum gunu oldugunu bılıyordum facebooktan baktım :mrgreen: topiği acayım mı dıye dusundum ama ılk once cepten kutladım doğum gununu,

Tekrar iyiki doğdun elektro duyulmaz :p :rendeer:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Len o elekro değil :mrgreen: BASSSSS
HAhahahhaaa Teşekkürler hepinize darısı 25 yaş ve altına

25 YAş ve üstüne anti yaş günleri :mrgreen: dilerim
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ahmetim deli dumrulum tatarım deli yeberesicem, koku manyağı, antenli kardeşim. Nice mutlu yıllara inşallah hep beraber gireriz. Herşey gönlünce olsun. huzur evi mt üyesi olduğunda da inşallah beraber motosiklet sürüyor oluruz.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
ahmetim kardeşim müzisyenim iyiki doğdun nice mutlu yıllara sevdiklerinle hepbirlikte girersin inşallah.İyiki doğdun...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
doğum günün kutlu olsun kardeşim...
yüzündeki mutluluk her daim olsun...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ahmedim, baltalı deli dumurum, emincim, fofenk kornalım,
yeni yaşın sağlık, huzur, bol bol mutluluk, gönlünden geçtiği kadar cc. getisin sana.

iyiki doğdun.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
İyiki doğdun Ahmet. Yeni yaşın sağlık, mutluluk ve güzel günler getirsin..

Sende bigün gelirsin bizim yaşlarımıza hiç merak etme...:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Doğum günü kutlu olsun Ahmet'ciğim::wish::
Nice sağlık dolu günler dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
LEn Konya'nın imamı, İzmir'in basçısı..
Bi yaş daha büyümüşün diolar bu gün.
Hadi bakalım iyiki doğdum mutlu yıllara. İyi ki varsın... :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Len o elekro değil :mrgreen: BASSSSS
HAhahahhaaa Teşekkürler hepinize darısı 25 yaş ve altına

25 YAş ve üstüne anti yaş günleri :mrgreen: dilerim

ulem telli bi alet işte görünüş aynı ama işileev farklı olabilir :mrgreen: bu pasta kaçmaz akşama gelmem gerek :p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Doğum gününüz kurlu olsun arkadasım :) PAsta dan bıze de gonderın bari :) :p Mutlu yıllar..
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
izmirde karşılaşamamamız bir şehir efsanesine dönüşecek yakında :mrgreen:
iki oturup bi sohbet etmişliğimiz olmasa da duydumki duyulmazın sene-i devriyesi imiş:)
tohumlar fidanlara fidanlar dallara dallar ağaçlara nice nice yıllara kardeş nice nice yıllara:))))))

ha bi de ben bi ihtimak haziranda ordayım
konya planını ona göre ayarla nice güzel yaşlara:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Etiketler: 30a 7 kala, deli dumrul, gitar, parmakarasi terlik, pasta, yebere
etiketlere baktım da şu parmakarası terlik gözüme takıldı. DUyulmaz ne iş bu bi açıklama rica etsem?:p

[yt]OUMpeFqW41k[/yt]
DUYULMAZ'ı duymak için
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice mutlu yıllara :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst