LEn Konya'nın imamı, İzmir'in basçısı..
Bi yaş daha büyümüşün diolar bu gün.
Hadi bakalım iyiki doğdum mutlu yıllara. İyi ki varsın... :rendeer:
Ne kadar gecenin 1 inde ilk arayan benmiyim diye sormuş olsam da
Affedilmijek bişey yapmadım be adamım :mrgreen:
İyii ki doğdun Ahmeeeeettttt
sana dogum günü hediyesi antifog getiricemm:cherry:
lemm gökalp yoksa antifogları doğumgünleri içinmi saklıyorsun.....:queen::queen::queen:
anladın sennnn.....![]()
o antifoglar elinde patladı gökalpin bi işe yaramıyor o yüzden hediye ediyor. Benim doğumgünümde niye bana ampul hediye etmedin?