dikkat ettimde 2 metrelik adama vermısler yzf yiadamın beli 2 büklüm kollar fazlalık dışarda yan yatıramıyor bile motoru korkuyor.. yani motor aslında küçük..
mete abi SS sınıfına koymuşlar ss ten başka ne beklenir ses tabiki![]()
SS sınıfına gölge düşürüyorlar...
sesi boşverin görüntü önemli hava atanlara
arkadaşım sen bütün modellere gölge ediyosun biz sana bişi diyomuyuz![]()
sayın keklik arkadaşım daha geçenlerde HYO 250 R alıyordun...beni bile ekarte ettin...sonra almadın ve geldin elimi öpmedinmi...öpmedim de nolur...:bounce:
Huzur Mete Han da..:cherry:
vazgeçmemdeki büyük neden birden kafama bişey değmiş gibi olmasıdır senin etkinde yok değildi hani . hele bi durumları halledeyim sonra model kavgasına gireriz senlen :cat: