İşte Yamaha YZF R-125' in İlk sesli videosu

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sesin ybr 125ten hiç bir farkı olmadığı kanısındayım..

yorumlar size kalmış.

[YT]xUis9NzfIqc[/YT]
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bir race tadi alinabilecegini zannetmiyorum. 125 cc sonucta. Insanlar motoru catlatsa da patlatsada bi yere kadar yani.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Videonun kalitesi biraz düşük belki ondandır. :silent:
Ama çok yüksek bir sesi yok. :cyclopsan
Yani bu görüntüye bu ses çok az!! :farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne bekliyodunuz beyler..1000 RR sesimi...hepinizin olayı ses...:p


Bu Salak İngilizlerin aksanından nefret ediyorum...gerzek herifler...telaffuz biçimleri bile ayar ediyor...

makinada yalan gibi...sonucta 125 lik...ha DERBI 125 lik olsa 2 zamanlı bak sen üretilen güce...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
dikkat ettimde 2 metrelik adama vermısler yzf yi:) adamın beli 2 büklüm kollar fazlalık dışarda yan yatıramıyor bile motoru korkuyor.. yani motor aslında küçük..


mete abi SS sınıfına koymuşlar ss ten başka ne beklenir ses tabiki :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha cbr 125 ınde sısı aynen bole hıc bı farkı yok ama 125 lık sonucta daha ne olsunkı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dikkat ettimde 2 metrelik adama vermısler yzf yi:) adamın beli 2 büklüm kollar fazlalık dışarda yan yatıramıyor bile motoru korkuyor.. yani motor aslında küçük..


mete abi SS sınıfına koymuşlar ss ten başka ne beklenir ses tabiki :)

cbr125...yzf125...gt250r..nınja250r...hepsi yalan dolan hikaye masal...ya 600 cc ve üstüdür SS yada değil...kimse kendini kandırmasın...len bunlar ne güc üretecek...traş...başka bir sınıf olmalı bunlar...SS sınıfına gölge düşürüyorlar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sesi boşverin görüntü önemli hava atanlara :)



arkadaşım sen bütün modellere gölge ediyosun biz sana bişi diyomuyuz :p

sayın keklik arkadaşım daha geçenlerde HYO 250 R alıyordun...beni bile ekarte ettin...sonra almadın ve geldin elimi öpmedinmi...öpmedim de nolur...:bounce:

Huzur Mete Han da..:cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
sayın keklik arkadaşım daha geçenlerde HYO 250 R alıyordun...beni bile ekarte ettin...sonra almadın ve geldin elimi öpmedinmi...öpmedim de nolur...:bounce:

Huzur Mete Han da..:cherry:

vazgeçmemdeki büyük neden birden kafama bişey değmiş gibi olmasıdır senin etkinde yok değildi hani . hele bi durumları halledeyim sonra model kavgasına gireriz senlen :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vazgeçmemdeki büyük neden birden kafama bişey değmiş gibi olmasıdır senin etkinde yok değildi hani . hele bi durumları halledeyim sonra model kavgasına gireriz senlen :cat:

ben sana maxı scooter aldırıcam kuzenim...:cat:bencil herif...sadece seni değil yengeyide düşünüyorun anlasana beni...odun geldin meşe gidiyon...azcık KAYIN olmayı denesen..

Sultanbeyldei orman yanında yaşadığın için böyle oldu...:pbari sobaya atılmalık ol da işe yara...:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR 125 iLe baslarım daha ii :p

Mete bey ve KıLLı bey :p Bu topic e ikiniz de GöLGe düşürüyonuz :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
o kaslı görünüme,

bu ses hiç yakışmamış,

tahminimce alacak olan sesi için bidaha düşünecektir,

dışı modifiye edilmiş yıbır gibibu yaw..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya yapmayın Allah askına CBR125 den cok mu ses cıkıyor kımsenın CBR125 ın sesı nıye boyle cıkıyor demıyor Yamaha yapınca ses kotu yok sole bole :) Sız cıdden ınanıyormusunuz YBr ile aynı motor olduguna yapmayın Allah askına :) Tek sılındır makınadan 4 sılındır sesı bekleyenlerıde anlamıyorum yanı :)
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
bu youtube yine mi kapatılar yaw:silent:Video açılmıyor.Youtube sitesine de grmiyor .benim pc de mi sorn war acaba:silent:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar 125cc sonucta yani ha cbr ha yzf arada yuksek fıyat farkı olmadıgı surece istege baglı bişi yani,fasla bişi umulmasın zaten yasa muhabbetı acıldıktan sonra 250cc hayalleride suya düştü :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst