işte kaza sonrası motorum

Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
83
çok geçmiş olsun kardeşim.. kask biraz basitmiş herhalde, paramparça olmuş.. sende birşey yoktur umarım.. motor düzeltilirde cana gelmesin..
kib. Allah a emanet ol..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Geçmiş olsun. :)

Kaza sırasında kaskın olduğu için motorunu nasıl yaptırabilirim diye yazışabiliyorsun. Bunun farkında ol. Yani sen kendi yaptığın bir güvenlik hareketi sayesinde ucuz atlattın. Hep böyle kendine bak. :) Kask takmayanlara da örnek olmasını isterdim.

çok büyük geçmiş olsun arkadaşım :rendeer::rendeer:

kaskından anladığım kadarıyla (tahmin) motordan düştükten sonra baya bi sürüklenmişsin. burda kaskı takmak kadar önemli 2. şeyi hatırlatıyo insanlara...

kaslımızı takalım tokasını bağlayalım

tokayı bağlamassak kaza anında sürüklenme esnasında kafamızdan çıkabilir...
buda çok üzücü sonuçlar doğırır :pale::pale:

allah razo olsun çok doğsurun katılıyorum sana

Allah korumuş ne dıyelım cok cok gecmıs olsun umaraım bıdaha bole kotu seyler basına gelmes...

saol amin kardeşim

Çok geçmiş oldun kendine ve daha çok trafikteki sorunlu şöförlere dikkat et...

Kazanın nasıl olduğu hakkın bilgi verirsen herkes için yaralı bir tecrübe olabileceğini düşünüyorum.

saol allah arzı olsun ne tecrube oldu ama bir bilsen

melocann çok ucuz atlatmışsın bu genç bütün motorsiklet kullanan arkadaşlara örnek olsun kask kullanmak gerçektende hayat kurtarıyor allah bir daha böyle birşey yaşatmasın

saol eyvallah örnek olunacak biri varsa itina ile konu mankeni olabailirim:queen:

çok çok geşmiş olsun arkadaş

saol

geçmiş olsun.. allah daha beterinden korusun.

saol amin cümlemizi

Geçmiş olsun arkadaşım :pale:

saol arkadaşım:cat:

gecmıs olsun kaskın durumundan sıddetlı dustugun bellı oluyor.allah korumus.

cok saol şiddet yaklaşık 100-110 arasıydı

Geçmiş olsun melocann kardeşim...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın paşam...

ooo saol murak abi eyvallah amin abi amin

geçmiş olsun usta.. Allah korumuş, sana birşey olmamış..

saol varol bende kazaya göre pekbişey yok sadece bi kırıkla geçiştirdik

geçmiş olsunnnnnnnnnnnnnnnn

saolllllllllllllllllllll:queen:

çok geçmiş olsun kardeşim.. kask biraz basitmiş herhalde, paramparça olmuş.. sende birşey yoktur umarım.. motor düzeltilirde cana gelmesin..
kib. Allah a emanet ol..

çok saol kask pek iç açıcı değildi ama olmamasından iyidi iyide oldu :cat:


arkadaşlar topiği hortlattığım için üzgünüm ama bu kaskı herkesin görmesini

istiyorum çünkü ne derece önemli olduğunu herkes bilsin
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
abi çok geçmiş olsun kask iyi korumuş ama tek seferlik bu fotorafı da göstermek lazım artık kask takmayanlara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst