işte kaza sonrası motorum

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar 18.11.2207 tarihinde yapmış olduğum kazadan çıkan motorun ve kırılan kaskın fotoları

biraz fazla ama kusura bakmayın

bu arka jant nasıl açıldı onu anlamadım

düzelirmi bilen varmı





burada plaka eğildi

























bunlarda beni ölümden kurtaran kaskın fotoları





kaskın içinde hiç bi sorun yok

 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
57
çok geçmiş olsun arka cantı bi lastikçiye götür çekiçle düzeltiyolar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gecmis olsun, ucuz atlatmissiniz.

Karaman'a selamlar & sevgiler!
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
kask iyi korumuş sanırım çin mali. çok geçmiş olsun arkadaşım umarım birdaha yaşamazsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım dikkat et kendine...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Geçmiş olsun. KaSk takmasaydın kaskta kırılan parça senin kafatasın olacaktı. keşke bu fotoyu kask takmayanlara gösterebilsek.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
çok geçmiş olsun arka cantı bi lastikçiye götür çekiçle düzeltiyolar

allahrazı olsun allah kimseye yasaymasın
çekiçle düzeltelim derken kırılmamı

[QzUOTE=aargh;932733]Gecmis olsun, ucuz atlatmissiniz.

Karaman'a selamlar & sevgiler![/QUOTE]

karamandanda selam sevgiler dostum

kask iyi korumuş sanırım çin mali. çok geçmiş olsun arkadaşım umarım birdaha yaşamazsın.

saol dostum kask ewet çin malı olması lazım ama oyle dandik çinlilerden değildi:cat:

geçmiş olsun arkadaşım dikkat et kendine...

saol teşekkür ederim

Geçmiş olsun. KaSk takmasaydın kaskta kırılan parça senin kafatasın olacaktı. keşke bu fotoyu kask takmayanlara gösterebilsek.

kaşke gösterebilsek işe yarayacağı kesin çünkü benim yiğen fatih var kendisi formada üye pek takmazdı ben kaza yaptıktan sonra utanmasa ewde bilem kask takacak:queen::queen:

geçmiş olsun ucuz atlatmışsın

saol eywallah
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
tekrar geçmiş olsun metin abi ALLAH tekrarından saklasın
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. KaSk takmasaydın kaskta kırılan parça senin kafatasın olacaktı. keşke bu fotoyu kask takmayanlara gösterebilsek.

+1..

Kaskın kafatasından daha sağlam olduğunu düşünürsek (öyle olduğunu biliyorum), sadece kafatası kırılmazdı...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
melocan çok üzüldüm valla iyiki sana bişi olmamış...büyük geçmiş olsun Allah beterinden saklasın...
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
57
allahrazı olsun allah kimseye yasaymasın
çekiçle düzeltelim derken kırılmamı

[QzUOTE=aargh;932733]Gecmis olsun, ucuz atlatmissiniz.

Karaman'a selamlar & sevgiler!

karamandanda selam sevgiler dostum



saol dostum kask ewet çin malı olması lazım ama oyle dandik çinlilerden değildi:cat:



saol teşekkür ederim



kaşke gösterebilsek işe yarayacağı kesin çünkü benim yiğen fatih var kendisi formada üye pek takmazdı ben kaza yaptıktan sonra utanmasa ewde bilem kask takacak:queen::queen:



saol eywallah[/QUOTE]

Çelik cant değil o çelik olsa eğilmez kırılırdı sen onu yakın bi lastikçiye götür hem göster sana gerekli açıklamayı yapacaktır umarım düzelir ve seni masraftan kurtarır ve şimdi tekrar baktımda kaska hocam verilmiş sadakan varmış gerçekten
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
geçmiş olsun abii....Verilmiş sadakan varmış....

Jant olayıda sadece çekiçle düzelcek gibi değil oksijen kaynağı ile ısıtılıp düzeltilmesi lazımm çatlaklar olursada kaynattırırsınn tekrar geçmiş olsun....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
geçmiş olsun.umarım sende fazla bişey yoktur.motor yaptırılır nasıl olsa.

bende hasar olarak koprucuk kemiği kırıldı ve iyileşti motoru ilk başta düşünmüyordum ama şimdi düşünüyorum:pr::pr::cat:

tekrar geçmiş olsun metin abi ALLAH tekrarından saklasın
amin hasan sen benim motoru ve kaskı görmemişmiydin fatih göstermedimi:pr:

+1..

Kaskın kafatasından daha sağlam olduğunu düşünürsek (öyle olduğunu biliyorum), sadece kafatası kırılmazdı...

bence kafa diye bişey kalmaz gibi

cok gecmıs olsun bırader.......

saol sılwer allah razı olsun

melocan çok üzüldüm valla iyiki sana bişi olmamış...büyük geçmiş olsun Allah beterinden saklasın...

Çelik cant değil o çelik olsa eğilmez kırılırdı sen onu yakın bi lastikçiye götür hem göster sana gerekli açıklamayı yapacaktır umarım düzelir ve seni masraftan kurtarır ve şimdi tekrar baktımda kaska hocam verilmiş sadakan varmış gerçekten

sordum o janta 85 ytl diyorlar abi

kaza bi pazar gunu olmustu o hafta cuma namazı cıkısı yardımda bulunmustum sanırım o verdiim para kurtardı:cat::cat:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
123
Öncelikle geçmiş olsun.Çekiçle jantı düzeltseler de balansının alınması lazım bunu eğrilen bi jantta lastikçi yapamaz.Yapsa da pek sağlıklı olcağını zannetmiyorum.Sanayide tornacıya götürmen lazım ama en mantıklısı yenisini almak:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst