- Katılım
- 19 Eki 2005
- Mesajlar
- 83
çok geçmiş olsun kardeşim.. kask biraz basitmiş herhalde, paramparça olmuş.. sende birşey yoktur umarım.. motor düzeltilirde cana gelmesin..
kib. Allah a emanet ol..
kib. Allah a emanet ol..