Yalçın hayırlı olsun be paşam...
Sen ne zaman aldın.:silent:.Nezaman sattın cbf'yi.:silent:..Valla yeni gördüm..r:
Süper makina almışsın.Hyo yakışır kardeşime..:rendeer:
Yanlız bunun deposu niye siyah..Boyatmışsın galiba.Yada öyle almışsın..:mrgreen:
Ama dediğim gibi çok yakışıklı kerata valla.:wiinkk:.Depo böyle daha bir şık durmuş..:cat:
cvplar için tşkler
ya inanırmısın sahibindeni geziyorum bu fıyata bu km' de motosiklet bulamıyorum yaa... nasıl dek geliyor hayret.. kazasız belasız bin kardeşim :cat::rendeer:
sahibindenddeki fiyatlarrın cogunda pazarlk payı var
biz 1400kmde 2007 hyo yu 6.500 e verdik
siyah + tiger egzoz
arayan buluyo valla::queen::
evet suan izmirde tiger eksozlu 5,500 ytl ye var 2006 model ama.. kmsını tam hatırmaıyorum am a9,900 5,500 km ne herhalde.. tabı gormek ıncelemek lazım..
6 bine er-5 daha mantıklı gelmeye basladı banada, hyonunda su goruntusu mahvedıyor kandırıyor benı![]()
:bounce: :bounce:
Hyo'da niyetliysen sıkı bir diyet uygulaması yapalım Erhan..:mrgreen:
Yoksa gidona eğilince depo rahatsızlık verir..![]()
abi test ettim merak etme :cherry: cup diye oturdu hatta inan zayıf kişilerdeki gereksiz ön boşlukları doldurdumbakalım bu yaz olmazsa kışın enjeksiyonlu kanunide olabilir diyorum ammaaa genede er - 5 :salut: