oyy oyy oyyy dadından yiyemedim
Abi biraz bilgi verseydin kaç km aldın? kaça aldın? bide bişi sorayım ruhsat masrafın satış masrafın ne tuttu? yakıtın nedir test edebildin mi?
saolun teşekkürler hepinize....
yakıtı daha hesaplayamadım.
ruhsat masrafı sadece notere 216 ytl verdim, artı bide trafik şubeye verivem ne kadar tutar bilmiyom.
2007 madel, 2400 km de 6500 ytl ye mal oldu bana.
üzerindse çift zenon takılı.........
Allah kaza bela göstemesin:rendeer: